برنامه «ماه عسل» در بيست و يکمين روز از ماه مبارک رمضان با موضوع سرپرستي کودکان بي سرپرست پنجره ي خود را به روي مشتاقان گشود.
کد خبر: ۵۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 10 July 2015
  برنامه «ماه عسل» در بيست و يکمين روز از ماه مبارک رمضان با موضوع سرپرستي کودکان بي سرپرست پنجره ي خود را به روي مشتاقان گشود.

به گزارش تابناک ایلام، شب گذشته در بيست و يکمين روز از ماه مبارک رمضان «ماه عسل» پنجره ي خود را به روي مشتاقان گشود.

عليخاني پس از سلام و احوالپرسي با هموطنان و مخاطبان برنامه گفت :ما گلمان را زديم و از امروز هرکسي حالش خوب است ياعلي بگويد و حامي ٢٧٠هزار کودک بي سرپرست شود. ما کمپيني براي کمک به اين کودکان راه اندازي کرديم.

من اين رجز خواني را به نمايندگي از طرف شما در برنامه مي خوانم حتي چهره هايي چون محمدرضا گلزار، بهنوش بختياري، مجيد مظفري، ليلا بلوکات، علي کريمي و فرهاد مجيدي براي حمايت از اين کودکان اعلام آمادگي کردند و اميدواريم تا عيد فطر حامياني براي اين تعداد کودک پيدا شود.

عليخاني وارد قاب کهکشاني «ماه عسل» شد تا روايت ديگري را در برنامه به ثبت برساند.

مهمان اول خانمي بود که به همراه همسرش با داشتن سه فرزند، حدود سه سال است که دختري به نام فاطمه را به سرپرستي قبول کردند، دختر اين خانواده، حضور فاطمه را يک موهبت و توفيقي تلقي کرد که نصيب خانواده اش شده و زندگي شان را از قبل بهتر کرده است.

اما مهمانان بعدي «ماه عسل»؛ اين خانواده داراي هفت بچه از سن ٧ماهه تا ١٤ساله بودند که مادرشان فوت مي کند بعد از چند سال پدر آنها ازدواج مجدد مي کند اما بعد از گذشت سه سال پدر خانواده هم فوت مي کند بنابراين نامادري شان با اينکه آن زمان تنها ٢٧سال داشته نزد اين بچه ها مي ماند و آنها را بزرگ مي کند و تمام عمر خود را وقف زندگي اين هفت بچه مي کند هم اکنون ٤٧ سال از آن زمان مي گذرد.

در حال حاضر اين مادر نزد پسر بزرگ خانواده زندگي مي کرد و حال اين فرزندان عاشقانه به مادرشان خدمت مي کنند. اين مادر به همراه پسر، دختر و نوه اش در صحنه «ماه عسل» حضور يافتند.

دو مهمان بعدي از همدان بودند که يک موسسه خيريه راه اندازي کرده بودند و از کودکان بي سرپرست و بدسرپرست نگهداري مي کردند.

عليخاني در پايان خاطر نشان کرد: سکوت گاهي اوقات بهترين اتفاق است امشب روز شهادت اميرالمومنين (ع) است اميدوارم که حال همه ي ما بهتر شود.

باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار