در نشست مدیر کل زندانها با فرماندار شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در سفر به شهرستان کهگیلویه در دیدار با فرماندار این شهرستان بر لزوم ارتقاء تعاملات و همکاری بیشتردر جهت رفع مشکلات زندان دهدشت تأکید نمود.
کد خبر: ۵۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 29 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندانهای کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها در سفر به شهرستان کهگیلویه با هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با پوزش فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل زندانها ضمن ارائه عملکردی از زندان و گزارشی از شرایط سختی کار در زندانها گفت: در راستای برقراری امنیت و انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی در مراکز تأمینی و تربیتی استان تمام تلاش خود را به کار بسته و خوشبختانه در این زمینه توفیقات خوبی نیز بدست آورده ایم، لذا تراکم جمعیت، کمبود نیروی انسانی و اعتبارات و همچنین کمبود تجهیزات کافی از عمده ی مشکلات ما در زندانها به خصوص زندان دهدشت می باشد.

جمیاری با بیان اینکه زندانی محصول همه جامعه است، گفت: ضرورت دارد که تمام دستگاهها و نهادها، سازمان زندانها را در راستای انجام ماموریت های سازمانی مساعدت نمایند.

این مقام ارشد زندانهای استان تصریح کرد: خوشبختانه در سیستم نوین زندانبانی اسلامی برای همه زندانیان با هر نوع جرم و میزان مجازات برنامه های گسترده و اثرگذاری پیش بینی شده لیکن اجرای تمامی برنامه ها مستلزم نیازمندی های خاص و همکاری و همراهی دیگر دستگاههای اجرایی می باشد.

مدیر کل زندانها افزود: چنانچه همراهی و همگامی دستگاههای اجرایی، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و خدمات رسان با زندان انجام نگیرد این مرکز بازپروری به تنهایی قادر به طی طریق نخواهد بود لذا تقاضا می شود تا دیگر دستگاهها جهت امنیت و آرامش بیشتر جامعه و همچنین کاهش آسیب و عودت سعادتمندانه زندانیان به اجتماع در زمینه های مختلف با این نهاد امنیتی همکاری مضاعفی داشته باشند.

پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز با تقدیر از تلاشها، زحمات و پیگیری مدیر کل و مجموعه زندان دهدشت گفت: تلاش های صورت گرفته در زندانها قابل تقدیر است، لذا جا دارد به منظور حمایت بیشتر در راستای رفع مشکلات زندان دهدشت، اعم از زندانی و خانواده ی ایشان با کمک و مساعی دیگر دستگاهها اهتمام افزونتری انجام پذیرد.

این مقام اجرایی شهرستان با توجه به مطالب ذکر شده در این دیدار گفت: ما نیز به صعوبت و سختی کار و کمبودهای مطرح شده در زندان آگاهیم و سعی بر این خواهد شد تا به کمک دیگر دستگاهها در راستای اهداف و سیاستهای نظام زندانبانی مساعدت گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار