سردار موحدی سخنران راهپیمایی روزقدس درایلام
رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) و معاون فرهنگی سازمان موزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: راهپیمایی روز قدس موجب توقف در انجام جنایات رژیم صهیونیست می شود.
کد خبر: ۵۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 10 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،سردار محمدرضا موحدی روز جمعه در جمع تجمع کنندگان راهپیمایی روز قدس ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام تقویت روحیه مبارزه ملت فلسطین و پایداری آنها را از دیگر دستاوردهای مهم راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه حمایت از مظلومان و مسلمانان زیر ستم دستور دین بوده و باید در این جهت اهتمام داشت، ادامه داد: ملت ایران همواره به این تکلیف خود عمل کرده است.

وی پیروزی ملت فلسطین در جنگ های مختلف در مقابل رژیم صهیونیست را مرهون حمایت های ملت شریف ایران دانست.

رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) و معاون فرهنگی سازمان موزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه نخستین راهپیمایی روز قدس 17 مرداد 58 بوده افزود: امروز پس از 33 سال جهان اسلام بویژه ملت ایران در آخرین جمعه ماه رمضان پرشکوه تر از سال های گذشته شرکت کرده و حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام می دارد.

وی اظهار کرد: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان تکلیفی همیشگی است و راهپیمایی روز قدس به معنی حمایت از فلسطینیان و مخالفت با رژیم اشغالگر قدس است.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور امروز با شکوه خاصی با حضور قشرهای مختلف مردم در مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار