مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به‌مسابقات جهانی 2018 هلند در رشته فری‌استایل به‌مدت دو روز در اصفهان برگزار شد که اسکیت‌بازان خراسان رضوی توانستند با کسب مقام دوم به این اردو راه پیدا کنند.
کد خبر: ۵۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 28 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ محمد عجم اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته فری‌استایل به‌میزبانی نجف‌آباد اصفهان به‌مدت دو روز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، ۱۸ نفر از خراسان رضوی حضور داشتند که در پایان، هما کاظمیان و امیرحسین صالحی توانستند با کسب مقام دوم به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی هلند ۲۰۱۸ راه پیدا کنند، همچنین حدیثه میرزایی کوچک‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات و شبنم ظریف در رده سنی ۱۰ تا ۱۲سال به‌عنوان چهارمی رسیدند.

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون اسامی نهایی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی اعلام نشده، اما امیدوارم، پنج بازیکن از این استان به این اردو راه پیدا کنند.

عجم تصریح کرد: اردو آمادگی تیم ملی سرعت برای آمادگی حضور در مسابقات جاکارتا در بخش پسران از روز گذشته در آکادمی اسکیت آزادی تهران آغاز شد که از خراسان رضوی سه نماینده حضور دارند، این اردو تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین در بخش دختران اردوی به‌همین منظور از دیروز در سمنان آغاز و تا ۱۴ ادامه خواهد داشت، در این اردو یک نماینده از استان ما حضور دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار