معاون دادستان خراسان رضوی و فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل قتل هولناک دانش‌آموز 10 ساله مشهدی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 27 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»،

پسر بچه مشهدی با 21 ضربه چاقو مرد 27 ساله در مشهد از پای درآمد.

قاضی سیدجواد حسینی معاون دادستان مشهد گفت: دیروز ظهر این پسربچه در محدوده خیابان موسوی قوچانی مشهد هنگام رفتن به مدرسه یادش می‌آید که سرویس مدرسه چند روزی غیبت خواهد داشت به همین علت زنگ خانه را زده و از مادرش خواسته بود برای او آژانس بگیرد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از تماس با آژانس این دانش آموز سوار بر خودرو پراید محل را ترک کرده بود، مادر وی که به سرعت رسیدن آژانس مشکوک شده بود طی تماس دوباره با تاکسی تلفنی متوجه شد که پسرش با خودرویی غیر از خودروی آژانس رفته است.

قاضی حسینی ادامه داد : متاسفانه دیشب جسد این پسربچه در حوالی شهرک صنعتی شاندیز در محدوده ورزشگاه ثامن در حالیکه با 21 ضربه چاقو به بدن و یک ضربه تیشه به پیشانی به قتل رسیده بود، پیدا شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع مربوط به دادستانی بینالود بود ولی با توجه به حساسیت حادثه و تاکید دادستان عمومی مرکز استان امروز رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی و دایره ویژه جنایی مشهد قرار گرفت و تحقیقات به صورت شبانه روزی برای یافتن قاتل ادامه دارد.

قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی  هم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام خبر مفقود شدن کودک 10 ساله در مشهد و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پی‌گیری سریع موضوع صادر و کار آگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت‌های تخصصی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: کار آگاهان جسد غرق به خون پسر بچه ۱۰سالهرا که با ضربات چاقو و برخورد جسم سخت به سرش به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود را کشف و تحقیقات علمی خود را ادامه دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با انجام اقدام‌های گسترده علمی و اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، عامل جنایت را که یک جوان 27 ساله است پس از ۳۳ساعت شناسایی و شب گذشته او را در نزدیکی محل سکونتش واقع در محدوده بلوار موسوی قوچانی که با خانه مقتول نیز فاصله چندانی ندارد در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

کریمی افزود: تحقیقات کارآگاهان برای کشف انگیزه متهم از ارتکاب جنایت ادامه دارد.

 

//الف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار