کد خبر: ۵۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 09 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص روز قدس صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛
روز قدس» یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند..( حضرت امام ره )
۶۷سال است که مظلومان فلسطین سنگینی و بی رحمی چکمه¬های رژیمی غاصب را بر گلویشان احساس می¬کنند و از شدت درد به خود می نالند، اما داعیه داران حقوق بشری که بشر را ماشینی در دستان خود انگاشته¬اند نه تنها از این فشار نمی-کاهند بلکه خود وزنه ای شده اند سوار بر این چکمه¬ها، اغمایی ۶۷ ساله که جهان و خصوصا جهان اسلام را در کام خود فرو برده است و دریغ از ذره¬ای و تنها ذره¬ای تلاش برای بازگرداندن و هوشیاری مجدد این پیکر بی جان و درمانده.
در این میان آنچه روح و جان انسان را به ستوه می¬آورد، خواب زدگی جمعی است که خود را مسلمان و خادم خانه امن الهی می دانند ، از این خادمان در حقیقت خائن از همان روز اول هم توقعی نبود اما از این مصیبت بارتر اینکه چندسالی است کنفرانس کشورهای اسلامی هم خود به اغماء رفته است . سکوت بی معنا و اغمای بسیاری از سران و دولتمردان کشورهای اسلامی کا را به جایی رسانده اند که چندسالی است این رژیم خبیث و سگ¬هارمنطقه ، زنجیر پاره کرده و همچون درندگانی بر جان بی دفاع و مظلوم مردم مسلمان فلسطین افتاده¬اند که پاره تن اسلام  است. در میان تمام مدعیان مبارزه در راه آزادی قدس این تنها جمهوری اسلامی و جریان مقاومت در منطقه و جهان است که پرچم مبارزه عملی و عینی با رژیم اشغالگر قدس را به دوش می کشد ،  علی رغم همه موفقیت های نظام الهی ایران اسلامی در میان امواج سهمگین دشمنی های دشمنان غدار خارجی و وطن فروشان داخلی و منطقه ای ، اما اینکه با وجود گذشت ۴دهه از  انقلاب اسلامی و وجود جوانان غیور و لشکریان مخلص خدا در اقصی نقاط عالم و خصوصا در ایران و منطقه ، هنوز غده ای سرطانی چون اسراییل غاصب محو نشده است ، کمی جای تعجب دارد ، هرچند این رژیم که با ادعای از نیل تا فرات تاسیس شده بود اکنون به برکت انقلاب اسلامی و غیورمردان حزب الله در محدوده ی بسیار محدودی ناچار به کشیدن دیوار دور خود شده و همین دیوارهم در گروگان مقاومت قرار دارد تا با فر مان یاحسین ،حسین زمان ، آن را برسرش خراب نماید.
ما دانشجویان انقلابی این دیار ظلم ستیز بر اساس جهان بینی توحیدی خود و با اراده و غیرت غلیظ انقلابی – اسلامی و ایرانی مواضع صریح، قاطعانه و همه¬جانبه خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را اینگونه اعلام داشته و همگان را به راهپیمایی روز قدس فرا می خوانیم.
۱-    اکنون که روز قدس با مرحله نهایی مذاکرات هسته ای تقارن پیدا کرده ، آن را از الطاف خداوند دانسته و ملت ایران باحضور هوشمندانه خود در حمایت از تیم هسته ای جمهوری اسلامی و به طرف های مذاکره اعلام خواهد کردکه : آزادی قدس عزیز و نابودی رژیم غاصب اسراییل، گزینه های غیرقابل مذاکره و از آرمان هاو اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توافق و عدم توافق کمترین تاثیری در آن ندارد.
۲-    سگهای هار و ولگرد صهیونیستی و صاحبانشان بدانند که ملت مسلمان ایران جواب تهدید را با چیزی بیش از تهدید خواهد داد و به حول و قوه الهی بت خانه های عالم را درهم خواهد کوبید و خیال تجاوز به مرزهای اعتقادی و جغرافیایی خود را به کابوسی برای دشمن مبدل خواهد ساخت.
۳-    ما دانشجویان دیار دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس از همین دیار ظلم ستیز(ان شاالله) نوید پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم و مقاوم فلسطین بخصوص برادران و خواهران دانشجوی خود خواهیم داد چرا که باطل نابود شدنی و آینده زمین از آن صالحین است، اطمینان داشته باشد جوانان این دیار همواره پشتیبان شما بوده وخواهند بود.

۴-    دولتمردان بی خرد و خودخواه بعضی از دول عربی که مصداق بارز جهالت و گمراهی نوین هستند چشم بر حقایق به بهای اندکی فروبسته اند و روز به روز بر خسران خود می افزایند ،بدانند که دیگر دوران بر سر نیزه کردن قرآن ها به پایان رسیده است.و اگر دست از تکفیرگرایی و مسلمان کشی و همراهی با غاصبان قدس برندارید ، با اشاره ولی امر مسلمین بار دیگر بدر و خیبری خواهیم ساخت که شمایی را که رجز خوان شده¬اید در شکل و شمایل پیشینیانتان خواهند یافت..
۵-    کمک به مستضعفان جهان وظیفه شرعی و دینی هر مسلمانی است و ما موظف به یاری و تجهیز برادران دینی خود خواهیم بود، لذا بنا به تاکیدات امام امت تجهیز کرانه باختری همانند غزه را از تمامی یاران حضرت حق و مسئولان امر خواستاریم.
۶-    جهان بداند مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در مقابل مستکبران، قلدرمابان و رژیم غاصب صهیونیست صریح و قاطعانه بوده و خواهد بود، این مهم نه تنها با زبان دیپلماسی منافاتی ندارد بلکه عین دیپلماسی ما بوده و به هیچ مذاکره ای گره نخورده است.
۷-    جهان اسلام و دولتمردان کشور ایران اسلامی هوشیار باشند که سرگرم مسائلی نشوند که آنها را از درد این غده چرکین غافل سازد چرا که تاریخ اثبات کرده است شیطان بزرگ(آمریکا) همواره به دنبال چنین فضایی بوده و هست، همچنان که جنگ تحمیلی را به وجود آورد تا از تقابل ملت مسلمان ایران با رژیم نوپای صهیونیستی و نابودی این رژیم جلوگیری کنند.
۸-    همانگونه که امام خامنه ای فرمودند ، همه بدانند که آرمان فلسطین و محو اسراییل ،هیچگاه از دستور نظام اسلامی و جوانان انقلابی علی رغم همه شیطنت های منطقه ای خارج نخواهدشدو ان شاالله به زودی پایه های سست این خانه ضعیف تر از لانه عنکبوت فروخواهد ریخت و قدس عزیز به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار