انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) بخشی از آثار مرتبط خود را در قالب بسته کتابشناسی علوی در بخش کودک و بزرگسال به بازار ارائه کرد.
کد خبر: ۵۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 09 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات انتشارات آستان قدس رضوی بسته کتاب شناسی «به نشر» شامل۱۰ عنوان کتاب در خصوص زندگینامه و سبک زندگی امیرالمومنین علی(ع) روانه بازار شد.

«سیره علوی» از سلسله کتاب‌های «چراغ راه» به قلم جواد محدثی از چمله اثاری است که توسط این انتشارات برای نخستین بار در سال ۱۳۸۹چاپ شده است و نویسنده طی آن به ترجمه و توضیح ۴۰ حدیث درباره سیره امام علی(ع) با موضوعات اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای روان به همراه ذکر اشعار و نقل داستان‌های تاریخی پرداخته است.

کتاب «اثبات ولایت علی(ع) به روایت اهل سنّت» که دومین بار در سال ۱۳۹۱ به قلم علی پاکروان نوشته و چاپ شده است، کوشیده تـا به دور از تفرقه افکنی هـای مـذهبی تصویری روشن از ولایت علی(ع) و حقیقت آن را با بهره‌گیری از گفتمان مناظره‌آمیـز در طرح مسـائل، پاسخگویی به برخی شبهـات در خصوص حوادث تـاریخی و استناد به کتب روایی و تاریخی معتبر اهل سنّت ارائه دهد.

«ستایشگران خورشید» عنوان دیگر کتاب این انتشارات در ارتباط با امام علی(ع) است که توسط محمد جواد غفورزاده گردآوری و در سال ۱۳۹۳ برای سومین بار تجدید چاپ شده و آثار بدیع و چاپ نشده‌ای از ۱۲۱ شاعر پارسی‌گو را با عنوان «ستایشگران خورشید» تقدیم آستان مقدس علوی می کند.

کتاب «راه زندگی» به عنوان ترجمه و شرح ۴۰ حدیث ناب و زندگی ساز از سخنان امام علی(ع) به قلم جواد محدثی و برگرفته از کتاب «غررالحکم» است که طی آن ترجمه و توضیح مختصری از هر حدیث ارائه می شود.

«علی(ع) خورشید بی‌غروب» از دیگر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی نوشته مریم امامیان است که در سال ۱۳۸۴ برای نخستین بار به عنوان واگویه هایی از نتیجه بیعت شکنی ها و کارشکنی های مردم با حضرت علی(ع) به چاپ رسید.

انتشارات آستان قدس رضوی همچنین ۵ عنوان کتاب حوزه کودک و نوجوان شامل «مثل مهتاب و ستاره» سروده سید احمد میرزاده، «التماس مرغابی‌ها» نوشته طاهره ایبد، «علی بیدار است» نوشته سید محمد سادات اخوی، «هدیه شیرین» نوشته مسلم ناصری و «با علی، یا علی» نوشته فریبا کلهر را به چاپ و تولید رسانده است.

علاقه مندان به تهیه این مجموعه کتاب ها می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار