فرماندار قوچان گفت: برای احداث غرفه‌های اشتغال بانوان این شهرستان یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده 180 لحاظ می‌کنیم تا طی 18 ماه آینده در راستای ایجاد اشتغال غرفه‌های فروش در مبادی این شهرستان اقدام شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 09 July 2015
علیرضا قامتی در نشست تخصصی اشتغال و کارآفرینی بانوان قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اشتغال یکی از خواسته‌های به حق جامعه بوده و باید با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در میان بانوان اُمیدی در سطح جامعه ایجاد کرد.

وی با یادآوری اینکه یکی از مطالبات قوچان در گذشته عدم وجود تیمی واحد در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و رفع اختلافات برای پیشرفت اهداف شهرستان بوده است، تصریح کرد: هم‌اکنون مجموعه مدیریتی با وحدت رویه و تعامل امور را انجام می‌دهد و برنامه‌ریزی کاملی در زمینه شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌ روی شهرستان انجام شده است.

رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه عدم ساماندهی مبادی خروجی و ورودی شهرستان مابقی اقدامات را نیز به شکست سوق می‌دهد، گفت: اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان برای بهسازی مبادی ورودی و خروجی قوچان از پلیس‌راه قدیم تا میدان ورزش اختصاص پیدا کرد که حداکثر ظرف مدت 9 ماه و تا قبل از 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه باید کمیته‌ای ویژه برای اشتغال بانوان شکل بگیرد، تأکید کرد: برای احداث غرفه‌های اشتغال بانوان این شهرستان یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده 180 لحاظ می‌کنیم تا طی 18 ماه آینده در راستای ایجاد اشتغال غرفه‌های فروش در مبادی قوچان اقدام شود.

قامتی یادآور شد: ارتباط منطقی از میدان ورزش تا پارک نشاط این شهرستان با احداث مجتمع فرهنگی - هنری، بلوار نشاط، پل، استادیوم ورزشی و... با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار