کارآفرین برتر خراسان رضوی گفت: باید تولیدات داخلی با ارائه تنوع و کیفیت بالا صورت گیرد تا هیچ یک از کالاهای خارجی توان رقابت با کالای داخلی را نداشته باشند و از این طریق جلوی واردات بی‌رویه گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 09 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، محمدرضا حمایت کار در برنامه سفره‌های همدلی با بیان اینکه رویای هر تولیدکننده ارائه محصولات با کیفیت است، افزود: در شرایط فعلی کارآفرینی بسیار دشوار است و نیاز به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت دارد و در شرایط رکود بسیاری از واحدهای صنعتی در کشور ضربه خورده‌اند.

حمایت‌کار بیان داشت: باید تولیدات داخلی با ارائه تنوع و کیفیت بالا صورت گیرد تا هیچ یک از کالاهای خارجی توان رقابت با کالای داخلی را نداشته باشند و بتوانیم صادرات را گسترش دهیم.

کارآفرین برتر خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از اقدامات در بحث صادرات باید نیازسنجی در کشورهای هدف باشد البته امروز صادرات مشکلات فراوانی دارد اما باید به هر نحوی صادرات با کیفیت کالای ایرانی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما هموطنان نیز باید توجه داشته باشند که اگر کالای خارجی بخرند در واقع کار را برای کارگر ایرانی سخت و در نهایت وی را بیکار خواهند کرد که این بیکاری خود سبب ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار