فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام ابزار تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را مهار کند، گفت: هر چند برخی‌ها فکر می‌کنند که ملت ایران خسته شده، اما باید بدانند با وجود هر گونه مشکلات، به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت.
کد خبر: ۵۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 09 July 2015


خبرگزاری فارس: ملت ایران با وجود هر مشکلی به یزیدیان زمان لبیک نخواهند گفت

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه عاشورا، سردار غلام‌عسگر کریمیان در گردهمایی رزمندگان بنابی با بیان اینکه ملت ایران در همه صحنه‌های نبرد جانفشانی کرده است، اظهار داشت: بر خلاف تفکر و اندیشه استکبار جهانی، ملت ایران در همه برهه‌های حساس از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود به خوبی دفاع کرده‌اند.

وی افزود: ملت ایران همیشه و در همه صحنه‌ها با احساس مسئولیت کامل برای ادای دین و لبیک گویی به حسین زمان در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تذکرات و هشدارهای رهبری در خصوص توطئه‌های دشمن، گفت: ملت ایران 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت اما باز دشمن دست از ایران بر نداشت، تهاجم فرهنگی را آغاز کردند و رهبری با شناخت کامل هشدار داد اما متاسفانه مسئولان متوجه نشدند، دوباره رهبری هشدار دادند قتل عام فرهنگی و یا شبیخون فرهنگی، متاسفانه باز برخی متوجه شدند اما باز برخی نفهمیدند.

سردار کریمیان در عین حال هشدار داد: امروز دشمن باورهای دینی مردم را هدف قرار داده است که باید هوشیار و دقیق باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام ابزار تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را مهار کند، گفت: هر چند برخی‌ها فکر می‌کنند که ملت ایران خسته شده است، اما باید بدانند با وجود هر گونه مشکلات، به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت.

فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا، به بصیرت در جنگ نرم تاکید کرد و گفت: در جنگ نرم بصیرت چراغ راه هدایت است، بصیرت همانند نقشه راه همه راه‌ها را برای ما ترسیم کرده است و اگر کسی در این جنگ در خواب غفلت باشد مقصر ما نیستیم.

این مقام فرماندهی در استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر سخنان خود، هدف جنایت‌های داعش را در منطقه از بین بردن حکومت شیعه دانست و عنوان کرد: هدف داعش خود سوریه و عراق نیست بلکه بر اساس عقلی و تحلیل کارشناسان، داعش صرفاً برای از بین بردن حکومت شیعه به وجود آمده است.

سردار کریمیان با بیان اینکه رهنمودها و تفکرات مقام معظم رهبری جهان شیعه را بیمه کرده است، عنوان کرد: همزمان با جنگ نرم در حال جنگ نظامی هم با دشمن هستیم و اصلی‌ترین کاری که ایران در عراق و سوریه انجام داده است پیاده سازی بسیج مردمی بوده است.

انتهای پیام/60002/گ/چ3000

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار