کد خبر: ۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 09 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از فارس،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ،با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده، روزی که کابوس رسوایی رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان است.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بار دیگر کانون توجه تمامی جوامع بشری از سمت و سوی رویدادهای مختلف جهان دور شده و به سمت و سوی فلسطین و رژیم غاصب قدس معطوف می‌شود.

یدالله مرادی نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

مرادی نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان مردم فلسطین را سبب برهم زدن آرامش و امنیت رژیم کشور جعلی اسرائیل دانست و افزود: مقاومت رمز ضربه زدن به دشمن و پیروزی بوده که در نهایت سبب کسب امتیازات خوبی برای فلسطینیان می‌شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس در گچساران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت 11 و 30 از محل مسجد شهیدان این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: راهپیمایی روز قدس گچساران از محل مسجد شهیدان آغاز و به مصلای این شهرستان ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد: هنوز سخنران روز قدس گچساران معرفی نشده اما تلاش بر استفاده از یک سخنران از نیروهای استان است.

وی در پایان از همه مردم غیور و انقلابی گچساران خواست تا مثل هرساله با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار