آیت‌الله شبیری زنجانی تأکید کرد؛
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: مدیران و مسئولان شهرداری قم در اجرای پروژه‌ها باید بیش از کمیت به کیفیت توجه کنند.
کد خبر: ۵۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 11 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله العظمی سیدموسی شبیری رنجانی ظهر چهارشنبه در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم اظهار کرد: شهر قم یک شهر ویژه و استثنایی است که از زمان معصومین(ع) یک شهر امامی و اثنی عشری بوده است.

وی افزود: مردم قم از قرن دوم هجری قمری شیعه بوده‌اند و با فرهنگ شیعی انس دارند؛ همچنین محدثان بزرگی در این شهر حضور داشته‌ و زندگی می‌کردند و قطعا خدمات شما به این شهر، اجر زیادی دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در انجام پروژه‌ها باید کیفیت را مدنظر قرار دهید خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان شهرداری در اجرای پروژه‌ها باید بیش از کمیت به کیفیت توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در انجام کارها باید رضایت الهی را مدنظر قرار دهیم گفت: بدون تردید اگر نیت در انجام کارها،‌ رضایت الهی باشد، مشمول عنایت الهی خواهیم بود و امیدوارم که در کارهای خود و خدمت به مردم موفق باشید.

آیت‌الله شبیری زنجانی در پایان با تأکید بر برطرف کردن مشکلات و خدمت به مردم تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات زیادی وجود دارد اما اگر هدف شما خدمت به مردم باشد، خداوند متعال موانع را از سر راه شما برمی‌دارد و به شما کمک می‌کند و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که برای همه خدمت‌گزاران مردم دعا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار