مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی استانداری خراسان رضوی از ابراز تمایل یک گروه آلمانی برای سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 11 April 2018

به گزارش تابناک : شکوه میرشاهی اظهار داشت: سال گذشته 34 طرح سرمایه‌گذاری خارجی به‌میزان 585 میلیون دلار در استان مصوب شد که اشتغال یک هزار و 350 نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌کند.

وی تعداد طرح‌های مصوب‌شده سرمایه گذاری خارجی در استان در سال 95 را 21 مورد به‌میزان 162 میلیون دلار عنوان کرد و افزود: هدف‌گذاری صورت‌گرفته برای استان در سال 96 حدود یک هزار میلیون دلار بود که 60 درصد آن عملیاتی شده است. از ابتدای امسال، گروه‌های مختلف سرمایه‌گذار خارجی در استان مراجعه کرده‌اند که از جمله آنها یک گروه چینی است که پروژه‌های زیرساختی ریل یو انتقال آب، مترو و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرستان‌ها را در دست بررسی دارد.

میرشاهی گفت: همچنین  یک گروه چینی دیگر در حالی ارزیابی سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی فولاد است و سرمایه‌گذاران اوکراینی هم به‌روی پروژه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرستانی مطالعه می‌کنند و یک گروه دیگر آلمانی هم متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی استانداری خراسان رضوی با اشاره به شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری طی حدود یک دهه اخیر افزود: نمی‌توان به توسعه دست یافت مگر آن‌که تولید داخلی و سرمایه‌گذاری مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد. براساس شعار رهبر معظم انقلاب، مردم باید از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت کنند و استفاده از کالاهای ایرانی فرهنگ‌سازی و ترویج شود و تولید کنندگان نیز حداکثر توان خود را برای ارائه محصولات استاندارد و باکیفیت به‌کار گیرند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار