نماینده مجلس
نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، وظیفه ملی، شرعی، بشردوستانه و اقدامی آرمانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۵۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 07 July 2015


به گزارش تابناک ایلام،علی محمد احمدی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی گفت: آخرین جمعه ماه رمضان هر سال توسط امام (ره) به عنوان روز هم صدایی با مردم تحت ستم فلسطین و اعلام تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی نامگذاری شد و مورد استقبال جهان اسلام قرار گرفت تا خواب راحت از این غده سرطانی برباید.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک رسالت اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم و وظیفه همگانی دانست.

احمدی افزود: رویه نسل کشی و خون ریزی، تجاوز و تعدی به جان، مال و سرزمین یک ملت مستقل، توسعه بی نظمی و ناامنی و تجاوز در منطقه، تقویت عناصر خطر و گروه های تروریستی و جنایت علیه بشریت توسط این رژیم نا مشروع در دنیا، شرکت در راهپیمایی روز قدس و مبارزه با غده سرطانی اسراییل را برای همه انسان های آزاده جهان به یک رسالت عمومی تبدیل کرده است.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی مبارزه پیگیر با خوی تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی را یک آرمان ملی دانست و تاکید کرد: برابر آرمان های ماندگار امام (ره) و نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای آزادی قدس شریف، نجات مردم مظلوم فلسطین و سرنگونی غده سرطانی اسراییل از وظایف دولتمردان و آحاد ملت شریف ایران و از نکات مهم و بر جسته در قانون اساسی است.

وی روز جهانی قدس را یک راهبرد موفق و مورد پذیرش افکار عمومی جهان برای نشان دادن چهره منفور اسراییل اعلام کرد و گفت: فعل و انفعالات گروه های تکفیری، جریان های انقلابی و بیداری های اسلامی در منطقه و همچنین موضوع مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 ضرورت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس امسال را نسبت به سنوات گذشته چند برابر کرده است.

احمدی یادآور شد: حضور یکپارچه و معنادار ملت سر افراز ایران اسلامی به خصوص مردم مرزدار و با غیرت استان ایلام در راهپیمایی سراسری روز قدس، بزرگترین قدرت بازدارنده و اهرم اثرگذاری در راستای ثبات سیاسی ایران اسلامی، تنفر جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی و نقطه امیدی برای مردم مسلمان و بینوای فلسطین در مسیر مبارزات آزادیبخش است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار