دبیر هیئت تکواندو استان یزد با اشاره به برنامه‌های برنامه‌های این هیئت در سال 97، گفت: طرح استعدادیابی تکواندو در مدارس استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 04 April 2018

علی میرزائیان، با اشاره به وضعیت خوبی که هیئت تکواندو در استان یزد دارد، گفت: این هیئت در بین هیئت‌های ورزشی استان یزد، رتبه سوم و در کشور در جایگاه 15 کشوری قرار دارد.

وی حضور در لیگ کشوری در بخش سنین خردسالان و نونهالان دختر و پسر، شرکت در رویدادهای قهرمانی کشور، میزبانی مسابقات کشوری، حضور مربی تیم ملی در استان جهت آموزش مربیان و بازیکنان خردسالان و نونهالان، آموزش طرح‌های استعدادیابی در مدارس، میزبانی دوره‌های داوری و مربیگری بانوان، برگزاری مسابقات قهرمانی استانی، برگزاری آزمون‌های کشوری، برگزاری لیگ‌های استان، برگزاری همایش‌های تکواندوی همگانی را از برنامه‌های این هیئت در سال 97 عنوان کرد.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد در پایان برنامه‌های آموزشی در رشته تکواندو را از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال 97 برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال جدید قصد داریم با اجرای طرح استعدادیابی در مدارس استان یزد تحولی را در رشته تکواندو در استان یزد ایجاد کنیم. همچنین در راستای تقویت رشته تکواندو در استان یزد در سال 97 برنامه‌هایی چون افزایش تعداد مربیان، داوران را با برگزاری کلاس‌های آموزشی پیگیری می‌کنیم.

این مسئول در پایان تلاش برای جذب اسپانسر را از برنامه‌هایی دانست که هیئت تکواندو در استان یزد به دنبال آن است

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار