سرویس‌دهی به ۲ میلیون مسافر در خط یک و ۲ قطار شهریمدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از سرویس‌دهی به ۲ میلیون مسافر در خط یک و دو قطارشهری مشهد در مدت ۲۰ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 03 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ وحید مبین‌مقدم در زمینه سرویس‌دهی خطوط قطارشهری به مسافران در نوروز 97 اظهار داشت: از 20 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 13 فروردین ماه 97 بالغ بر دو میلیون مسافر از خط یک و دو قطارشهری مشهد استفاده کردند.


وی در زمینه دیگر اقدامات انجام شده در نوروز 97 بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده افزایش دو ساعته سرویس‌دهی خط یک قطارشهری در روز 13 فروردین، کاهش هدوی قطار در روز یکم فروردین ماه، کاشت گل و گیاه در ایستگاه‌ها، رنگ‌آمیزی سازه‌های قطار شهری و... است.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد به برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه‌هایی از جمله برگزاری پاتوق‌های هنری و سرود و تاتر، اکران فرش هوشمند در ایستگاه شریعتی و بسیج و... اجرایی شده است.


مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: همچنین به عنوان عیدی مدیریت شهری به شهروندان در ایام نوروز از ایستگاه شریعتی و سعدی خط دو قطارشهری مشهد به صورت آزمایشی بهره‌برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار