مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، عید همیشه ماندگار ملت ایران است و باید همواره بزرگ شمرده شود.
کد خبر: ۵۸۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 02 April 2018

حجت الاسلام علی گندمی، افزود: روز 12 فروردین 1358 ملت ایران با لبیک به فراخوان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نظام اسلامی را به عنوان ساختار سیاسی کشور انتخاب کردند.
وی ادامه داد: ملت ایران که در طول مبارزات طولانی خود همواره با شعارهای دینی تحقق استقرار جمهوری اسلامی را خواستار بودند به آرزوی دیرینه خود و تشکیل نظام بر مبانی مکتب حیاتبخش اسلام عزیز رسیدند .
این مسوول با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای دو بخش جمهوریت و اسلامیت است اظهار کرد: توجه به اراده و رای ملت و حضور آنها در عرصه های مختلف و بهره گیری از آموزه های دینی موجب اقتدار کشور و ملت شده است.
گندمی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران در 40 سال گذشته با همدلی ، بصیرت ، ولایتمداری و تکیه بر دین و ارزش های معنوی و انقلابی وظایف خود را به رغم دشمنی های مختلف انجام داده و همچنان در مسیر عزت و سعادت حرکت می کند.
وی یادآور شد: روز 12 فروردین را باید بزرگ ترین عید ملت فهیم ایران گرامی بداریم و برای عظمت جمهوری اسلامی که حاصل سال ها ایثار و جانفشانی شهیدان است در صحنه های مختلف مشارکت کنیم .
همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 در سراسر ایران برگزار و 98.2 واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای آری با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار