به گزارش تابناک قزوین به نقل از اینا
قزوین-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با یادآوری شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: خرید محصولات داخلی باید به یک فرهنگ غالب و عمومی در جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 26 March 2018

خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شودخرید کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود
قزوین-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با یادآوری شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: خرید محصولات داخلی باید به یک فرهنگ غالب و عمومی در جامعه تبدیل شود.
خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود
به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدارنوروزی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و جمعی از کارکنان این دستگاه با وی افزود: همه باید در برابر حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی احساس مسئولیت کنیم.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی کاهش و قطع وابستگی به بیگانگان و افزایش اشتغال جوانان و رونق اقتصادی کشور را در پی دارد، خاطرنشان کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری که علاوه بر مسئولان، مردم را نیز مورد خطاب قرار دادند، راه را برای حمایت از تولید داخلی بر همه ما روشن کرد.
امام جمعه قزوین گفت: اگر خواهان حل مشکلات بخش تولید و اشتغالزایی برای جوانان خود هستیم باید تعصب بیشتری به خرج داده و از خرید محصولات خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود، خودداری کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید برای مرغوبیت بیشتر کالاهای خود و کاهش هزینه های تولید بکوشند تا مردم با رغبت بیشتر محصولات آنها را خریداری کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: با برگزاری نمایشگاه های مختلف تلاش داریم تا از واحدهای تولیدی داخلی و برند محصولات ایرانی حمایت کنیم.
حمیدرضا خانپور افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، رسالت و وظیفه ما را برای پشتیبانی از صنایع حساس تر و سنگین تر کرده است.
وی اضافه کرد: ما از همه ظرفیت های خود برای تشویق مردم به خرید و مصرف کالای ایرانی در سال جدید بهره خواهیم برد.
20 شهرک،ناحیه و طرح توسعه صنعتی زیر نظر شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار