با 18 راي حاضر شورا؛
تابناک: رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: اعضاي شوراي شهر با تصويب يك لايحه دو فوريتي تمام اختيارات سرپرست شهرداري را به مهدي جمالي نژاد تفويض كردند.
کد خبر: ۵۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 06 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا امینی امروز (دوشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تفویض اختیارات سرپرست شهرداري اصفهان برای جلوگیری از وقفه خدمات شهرداری اشاره و اظهار کرد: لایحه دو فوریتی شورا در خصوص تفویض اختیارات سرپرست شهرداري به مهدي جمالي‌نژاد با 18 رأی تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه شهردار اصفهان از روز گذشته که نام شهرداری و شورا نامگذاری شده است، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، افزود: شهردار منتخب شورا درك درست و دقیقی از شرایط اصفهان خواهد داشت و امیدواریم به اتفاق اعضای شورای شهر و وي، به سوي ارتقا جايگاه اصفهان پيش رود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به دوران کوتاه خدمت عليرضا بوژمهرانی به عنوان سرپرست شهرداري اصفهان اشاره کرد و گفت: چرخ خدمت به مردم در هیچ زمانی نباید متوقف شود و از فعاليت آقاي بوژمهرانی به علت خدمت در این دوره قدردانی می‌شود.

امینی به افق دید شورا و نتایج دوساله درخشان آن در همراهی مناسب به شهردار جدید اشاره و اضافه کرد: اکنون که مدیریت، مدیریت جهادی است، باید از قیل و قال‌های سیاسی و حاشیه‌ای در اصفهان پرهیز کرد چرا که اصفهان نیازمند به خدمات بیشتری است و جزء شهرهای پیشتاز در کشور بوده است. همچنین اين شهر رشد خوبی در سال‌های گذشته داشته است که امیدواریم اين رشد شتاب بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های مختلف تأکیدشان بیشتر بر روی اقتصاد مقاومتی بوده است و شعارهای هر ساله منحصر به همان سال نیست، بلکه سال‌های دیگر نیز از مفهوم شعارهای سال‌های گذشته می‌توان استفاده کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در مدیریت جهادی، حوزه فرهنگ و اقتصاد زحمات بسیاری کشیده شد و اکنون نیز در حوزه همدلی و همزبانی مردم سهم خود را به قدر کفایت انجام داده‌اند و وظیفه مسؤولان است که با تصمیمات صحيح و صرفه جویی منطقی در جهت باروری و استفاده بهینه از منابع از برخی ریخت و پاش‌ها جلوگیری کند، اما این به این معنا نیست که هزینه‌ها کمتر شود بلکه باید طبق نیاز هزینه شود.

به گزارش ایسنا؛ امروز دوشنبه لایحه دو فوریتی در خصوص تفویض اختیار به شهردار اصفهان با 18 رای در جلسه شوراي شهر اصفهان تصویب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار