رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی روز گذشته در مشهد پایان یافت
کد خبر: ۵۸۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 17 March 2018

به گزارش تابناک : نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: این رقابتها به مناسبت گرامیداشت روز مادر و بزرگداشت مقام زن به همت کمیته های بخش بانوان هیات استان در سالن جودو استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

اعظم عمارلو افزود: ۸۰ بانوی جودوکار از شهرستانهای فريمان، درگز، گلبهار، تربت جام و ۷ تیم از باشگاه های چمران، ضربان، شهید باهنر، آستان قدس رضوی و بسیج مشهد در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رده سنی نونهالان که بیشترین شرکت کننده را داشت، حانیه محمدیان، مطهره حروی، فاطمه عباسی، زهرا پهلوان، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، هدیه صادقی، مرضيه دهقان و مبینا ثالث مقدم به ترتیب در اوزان ۲۴ تا ۶۳ کیلوگرم، مقام نخست را کسب کردند.

عمارلو  افزود:در رده سنی نوجوانان نیز مریم برزگر، فائزه پهلوان، فائزه براتی و فاطمه ادیب، مقام اول را به ترتیب در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۳ کیلوگرم این مسابقات کسب کردند.

اوگفت: رده سنی جوانان مسابقات نیز تنها در دو وزن انجام شد که در آن، الهه ذوالفقاری مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را بدست آورد و کیمیا آزموده هم در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم مقام اول رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

عمارلو افزود: در رده سنی بزرگسالان رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی نیز الهام ذوالفقاری، زینب رحمتی،محدثه سبحانیان و سارا آقایی در اوزان ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار