کد خبر: ۵۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 05 July 2015

امام جمعه شهرستان نظرآباد با تاکید بر اینکه مسلمانان نباید دشمن اصلی خود یعنی رژیم صهیونیستی را فراموش کنند، گفت: راهپیمایی روز قدس توجه مسلمانان را به سوی دشمن اصلی خود جلب می کند.

حجت الاسلام علی اکبر وثوقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به اهمیت روز قدس، شرکت در این راهپیمایی را یک وظیفه مضاعف برای همه مردم دانست و اظهار کرد: شرکت در این روز بسیار مهم، حساس‌تر از سال‌های گذشته است؛ چرا که دشمن موفق شد به صورت عملی یک اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی در جهان اسلام ایجاد کند و محور اختلاف و ایجاد شکاف را به داعش بسپارد.

وی به شرارت‌های گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران توانست داعشی که امروز در 70 کشور دنیا نیرو داشته و برنامه‌های خطرناکی در پیش دارد را نفس‌گیر کرده و کمر او را بشکند.

این مقام مسئول با بیان اهداف شوم دشمنان، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد اختلاف و تحت‌الشعاع قرار دادن فلسطین در راستای تمایل کشورها به اسرائیل و موجودیت بخشیدن به این نظام سلطه‌گر اهداف خود را پیاده کنند.

وثوقی با اشاره به روند حساس مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 تاکید کرد: ایران در این مذاکره چه به توافق برسد و چه نرسد، ضرر نکرده چرا که توافق با کشورهای 1+5 به معنای به فراموشی سپردن خیانت‌ها و جنایات آمریکا نیست.

امام جمعه نظرآباد محور شرارت و خباثت در هر صحنه و برنامه‌ای خواند و ادامه داد: مردم هرگز دشمنی با آمریکا را فراموش نمی‌کنند و نباید روز قدس که همان روز دشمنی با اسرائیل است را به فراموشی بسپاریم.

وی در پایان خطاب به مسئولان، توصیه به نظم و توانمندی مدیریتی در برگزاری این راهپیمایی را مورد تاکید قرار داد و خواستار حضور و مشارکت هر چه باشکوه‌تر مردم در این صحنه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار