توزیع برنج طرح تنظیم بازار در آستانه عید نوروزدر فروشگاه های خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 06 March 2018

به گزارش تابناک : رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع بیش از پنج هزار تن برنج در نمایشگاه بهاره مشهد آغاز شده است و در دیگر شهرستانها نیز از طریق فروشگاه ها و شرکت های تعاونی عرضه می شود.

مجتبی مزروعی در جمع خبرنگاران افزود: دراین فروشگاه ها برنج هندی در دو رقم  قرار هر کیلو به قیمتهای 5 هزارو 600 تومان و 2 هزارو 600 تومان و  برنج تایلندی به  قیمت هر کیلو  3 هزارو 900 نومان در اختیار مردم قرار می گیرد.

 او با بیان این که میوه طرح تنظیم بازار شامل سه هزار و 431تن پرتقال و هزار و 250 تن سیب نیز در استان ذخیره شده است، گفت: توزیع این اقلام از 20 تا 25 اسفند بر اساس تصمیم گیری کمیته تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: توزیع گوشت قرمز و گوشت منجمد مرغ نیز در این استان در نظر گرفته شده که قیمت و زمان توزیع آن به زودی اعلام می شود.

مزروعی گفت: روزانه 20 تا 30 تن تخم مرغ به قیمت هر کیلو 5 هزارو 800 تومان در پایانه های فروش در اختیار مردم قرار می گیرد و با هدف تنظیم بازار تخم مرغ اجرای طرح تنظیم بازار این محصول تا زمانی که قیمت به تعادل برسد ادامه می یابد.

وی گفت: با اجرای این طرح ها امید است در آستانه سال نو شاهد آرامش در بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها باشیم.

 

 
 
00:0000:56
 
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار