درهفته سوم از لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال پرسپولس تهران در سومین بازی آسیایی خود از ساعت17:15 دقیقه در ورزشگاه پرشور وپر تماشاگر آزادی به مصاف الوصل امارات رفت که این دیدار با برد دو بر صفر وصدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۵۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو در دو دیدار گذشته خود با یک برد و یک مساوی صاحب 3 امتیاز شده اند و در رده دوم جدول جای دارند ودر مقابل تیم الوصل نیز با دوشکست و بدون امتیاز در رده آخر جای گرفته است.

 تیم صدرنشین پایتخت با ترکیب بیرانوند،حسینی،خلیل زاده،محرمی،انصاری،ماهینی،کامیابی نیا،احمدزاده، امیری،علیپور و سیامک نعمتی به میدان رفتند.

نیمه اول ودر دقیقه 5 ضربه سرخلیل زاده توسط مدافعان حریف دور شد.دقیقه14 شوت علیپور با اختلاف از کناردروازه یوسف عبدالله به بیرون رفت. دقیقه18 ارسال خلیل زاده با ضربه سر علپور در اختیار گلر الوصل قرار گرفت.دقیقه 19 ضربه احمدزاده بابرخورد به مدافعان دورشد.دقیقه 23 ضربه برگردان احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید،هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.

دقیقه 29 ضربه  سر احمدزاده بادخالت عبدالله جاسم دور شد. دقیقه ضربه احمدزاده روی اوت ماهینی وارد دروازه الوصل شد تا ورزشگاه غرق در شادی شود.دقیقه 41 برخورد علیپور با عبدالله را داور پنالتی اعلام کرد واین ضربه توسط علیپور وارد دروازه الوصل شد.دقیقه 44 شوت نعمتی از بالای دروازه الوصل به بیرون رفت تا بازی در پایان نیمه اول با برد سرخ پوشان پایتخت به پایان برسد.

نیمه دوم ودر دقیقه 46 ضربه خطرناک نعمتی به کرنر رفت. دقیقه 51 ضربه علیپور از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 55 سانتر وحید امیری با ضربه سر احمدزاده به بیرون رفت. دقیقه 61 ارسال احمدزاده درموقعیتی خطرناک توسط مدافع الوصل به کرنر زده شد. دقیقه 64 سانتر انصاری از کناردروازه الوصل به بیرون رفت.دقیقه 67 محسن مسلمان جایگزین نعمتی شد. دقیقه 70 شوت از راه دور محرمی به بیرون رفت.

دقیقه 82 ضربه منشا در موقعیتی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 84 ضربه آرام علیپور در دستان عبدالله جای گرفت.دقیقه 87 ضربه کارورس با عکس العمل خوب بیرانوند دور شد. در ادامه بار دیگر موقعیت خطرناک الوصل را بیرانوند مهار کرد.دقیقه 90 ضربه منشا در اختیار سنگربان الوصل قرار گرفت.دقیقه 92 ضربه سر علیپور به بیرون رفت تا این دیدار با برد سرخپوشان به پایان برسد.

گفتنی است، در دیگر بازی همزمان این گروه تیم السد با یک گل مغلوب نسف قارچی ازبکستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار