رئیس دانشگاه یزد:
رییس دانشگاه یزد با اشاره به ضرورت حضور پرشور دانشجویان و جامعه دانشگاهی در برنامه‌های ستاد هفته دانشگاه سبز،‌گفت: کسب نتایج مطلوب در حوزه فرهنگ سازی منابع طبیعی مستلزم جذب مشارکت عمومی و تدوین برنامه‌های عملیاتی توسط جامعه دانشگاهی است.
کد خبر: ۵۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 05 March 2018

«محمدصالح اولیا» در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دانشگاه سبز با اشاره به این که حراست از ظرفیت‌های محیط زیستی مهمترین وظیفه تمام اقشار جامعه است، اظهار کرد: فرهنگ سازی در حوزه منابع طبیعی یکی از نیازهای جدی فرهنگی و اجتماعی امروز است.

وی با بیان این‌که کسب نتایج مطلوب در حوزه فرهنگ سازی منابع طبیعی مستلزم تلاش و برنامه‌هایی عملیاتی است، افزود: از 14 تا 21 اسفند ماه به نام هفته دانشگاه سبز در دانشگاه یزد نامگذاری شده تا بتوانیم آغازگر حرکت‌های اجرایی و راهبردی در حفاظت از منابع طبیعی باشیم.

رییس دانشگاه یزد ورود دانشجویان و جامعه دانشگاهی به بحث دانشگاه سبز را در حقیقت تضمینی بر تقویت فرآیند فرهنگ سازی این مهم بین اقشار مختلف جامعه دانست و بیان کرد: تاکنون هر وقت دانشجویان در مساول فرهنگی و اجتماعی حضور پرشور داشتند، منشاء تحولات جدی در آن حوزه بودند.

اولیاء در پایان با اشاره به ضرورت حساسیت سازی در مدیریت منابع آبی و محیط زیستی،‌ تصریح کرد:‌ حفاظ ظرفیت‌های موجود با تدوین برنامه‌های راهبردی و مدریت مصرف بهینه یکی از لازمه‌های توسعه اجتماعی و زیست محیطی در استان و کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار