رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی؛
نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موجب ریشه‌کن شدن فساد می‌شود، گفت: اجرای این طرح، مستلزم جسارت قوای قضاییه و مجریه است.
کد خبر: ۵۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 03 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح پیشنهادی نمایندگان گفت: بعضی از مسئولان اموالی را در پست‌ها و سمت‌های خود به ناحق جمع کرده‌اند که هدف از این طرح بازگرداندن اموال نامشروع به بیت‌المال است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای قانون در کشور افزود: نتیجه‌ بخش بودن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مستلزم اجرای آن توسط قوای قضاییه و مجریه و منوط به جسارت این دو قوه در عملیاتی کردن آن است که در این صورت شاهد ریشه‌کن شدن فساد خواهیم بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اجرای این طرح موجب اعتماد هرچه بیشتر مردم به نظام و مسئولان می‌شود و از مهمترین خواسته‌ها و انتظارات مردم از مسئولان شفافیت و عدالت است.

اعزازی خاطرنشان کرد: این طرح از سوی دیگر باعث می‌شود تا مدیران و مسئولان خدومی که مشغول خدمت هستند در مظان اتهام قرار نگیرند و زحمات آنها زیر سوال نرود تا بین مدیران خدوم و کسانی که از رانت استفاده می‌کنند تفاوت وجود داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: در این طرح کمیته‌ای پیش‌بینی شده تا در این کمیته اموال مسئولان اعم از رؤسای قوا و کلیه مسئولین موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری در آن مورد بررسی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :