هيئت تطبيق فرمانداري شهرستان يزد بندهايي از مصوبه تعرفه عوارض و بهاي خدمات سال 97 شهرداري شاهديه را مغاير قانون دانست و به آن اعتراض كرد .
کد خبر: ۵۷۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 28 February 2018

هيئت تطبيق فرمانداري يزد در جلسه‌اي با حضور اعضاء و كارشناسان مرتبط مصوبات صورتجلسه شماره 12 شوراي اسلامي شهر شاهديه را مورد بررسي قرار داد.

هيئت تطبيق شهرستان يزد با توجه به سياست هاي عمومي دولت نرخ افزايش هر يك از تعرفه و عوارض و بهاي خدمات شهرداري شاهديه در سال 97 نسبت به سال گذشته 10 الي 12 مورد تأييد قرار داد و بر كاهش رديف هاي عوارض و بهاي خدمات و قيمت منطقه بندي كه بيش از 12 درصد افزايش دارد، اعتراض کرد.

همچنين اين هيئت در خصوص نحوه تعيين تعرفه عوارض و بهاي خدمات سال 97 شهرداري شاهديه پيرامون عوارض تفكيک هنگام صدور مجوز نظر به اين‌كه اشخاصي كه در اجراء قانون اصلاح ماده 101 قانون شهرداري اقدام به تفكيک اراضي مي‌نمايند صرفاً سرانه‌هاي مذكور در تبصره 3 قانون مورد نظر را مي‌بايست پرداخت نمايند و رديف‌هاي مذكور وضع عوارض مجدد بوده و مغاير قانون دانست، و بر لغو آن تأكيد دارد .

هيئت تطبيق فرمانداري با عنايت به بخشنامه و دستورالعمل‌هاي وزارت كشور كه فهرست عوارض قابل تصويب از سوي شوراي اسلامي شهرها را اعلام داشته و نامه ديوان عدالت اداري مبني بر لزوم اجراي آراء هيئت عمومي ديوان عدالت اداري بر ساير شوراها و اعلام عناوين ابطالي مصوبات عوارض در هيأت عمومي ديوان عدالت اداري، رديف‌هاي عوارض بهاء خدمات‌هاي بانک و موسسات مالي و اعتباري، پاركينگ موقت، بهره‌برداري سالانه از معابر عمومي شهرداري بر استفاده از تأسيسات شهري، فضاي سبز، زمين‌هاي غير محصور و رها شده به طور ساليانه و نمايشگاه‌ها اعتراض و درخواست لغو و اصلاح تعرفه عوارض و بهاي خدمات سال 97 آن شهرداري را دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار