معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: این مسجد 110 واحد اقامتی با ظرفیت اسکان 700 نفر دارد.
کد خبر: ۵۷۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به آسیب شناسی عملکرد مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با یک کار کارشناسی، نقاط ضعف و قوت را در مناسبت‌های مختلف استخراج کردیم و تغییرات در عملکرد مسجد مقدس جمکران قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: عملکرد برخی از دستگاه‌های استان قم در مناسبت‌ها ضعیف بوده است و باید برای فعال تر شدن کمیته های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات مسافر استان تلاش صورت بگیرد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: جلساتی را به صورت مستمر به خصوص در مناسبت‌ها با دستگاه‌های مستقر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کنیم.

حاجی زاده با اشاره به واحدهای اقامتی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این مسجد 110 واحد اقامتی با ظرفیت اسکان 700 نفر دارد، در ایام نوروز، شبستان‌های مسجد مقدس جمکران باز می‌شوند و امکان اسکان دو هزار در این شبستان‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران برنامه‌های فرهنگی ویژه ای در ایام نوروز خواهد داشت و فعالیت‌های این مسجد در سال گذشته مورد استقبال زائرین قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان قم اظهار کرد: این طرح در ایام نوروز در 40 بقعه متبرکه استان با حضور 70 مبلغ برگزار خواهد شد، برگزاری این طرح در استان قم قدمتی هشت ساله دارد.

وی ادامه داد: جلساتی را با خادمان مزار امامزادگان در استان قم برگزار کردیم و وضعیت این اماکن به لحاظ بهداشتی و درمانی مورد بررسی قرار گرفته است، از روز 24 اسفندماه عملیات عمرانی در مزار امامزادگان استان قم متوقف خواهد شد، امکان اسکان اضطراری مسافرین نوروزی در برخی از مزارهای امامزادگان استان قم وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته 10 مشاور خانواده در مزارهای امامزادگان استان، دو هزار مشاوره به مردم دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار