بلاتکلیفی استعفای رئیسی از ریاست هیئت تکواندو اصفهان
با وجود یک هفته از ارائه استعفای کتبی رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان، هنوز تصمیمی در مورد این هیئت اتخاذ نشده است.
کد خبر: ۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 22 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، هفته گذشته بود که بیانیه‌ای روی خروجی هیئت تکواندو استان اصفهان رفت که از استعفای مصطفی رئیسی از ریاست این هیئت حکایت داشت.

رئیسی در این بیانیه با اشاره به مشکلات موجود از برخی بی‌مهری‌های صورت گرفته انتقاد کرده و خداحافظی‌اش از ریاست این هیئت را اعلام کرده بود.

با این حال دبیر فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که فدراسیون از این بیانیه برداشت استعفا نداشته و از رئیسی درخواست کرده که استعفای رسمی خود را به فدراسیون ارسال کند.

پس از ارسال استعفای رسمی از سوی رئیسی، این درخواست از سوی فدراسیون تکواندو مورد قبول واقع شد و در خبرها نیز آمده بود که حکم سرپرستی هیئت برای یدالله رضوانی دبیر سابق هیئت صادر شده است.

قبول استعفای رئیسی توسط فدراسیون کاملاً جدی است، چراکه در خبری نیز که برای تسلیت به مناسبت فوت پدر رئیسی صادر شده، از وی به عنوان رئیس سابق هیئت تکواندو استان یاد شده است.

با این حال اداره ورزش و جوانان استان اصفهان هنوز با درخواست استعفای رئیسی موافقت نکرده و بدین ترتیب حکم سرپرست جدید نیز اعتباری پیدا نمی‌کند.

پس از رسانه‌ای شدن استعفای رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان، برخی از فعالان تکواندو در دیدارهای حضوری خواستار انصراف وی از استعفا شده‌اند که البته رئیسی اعلام کرده بر استعفایش مصر است.

با این حال هنوز معلوم نیست که رئیسی بر استعفایش باقی بماند یا اینکه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان وی را مجاب به ادامه فعالیت کند و به طور حتم پس از سپری شدن مراسم فوت پدر وی در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار