مدیر کمیته امداد رودبار:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار از اطعام ۲۰ هزارنفر از مددجویان و محرومان این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.
کد خبر: ۵۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 04 July 2015
مازیارعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار، اظهار داشت: افطاری این نهاد انقلابی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
وی گفت: با کمک و مساعدت خیران و نیکوکاران به جهت الفت و نزدیکی قلوب مؤمنان و مسلمانان برنامه‌های افطاری با برپایی سفره‌های افطار در سطح مساجد 4 بخش و 7 شهر شهرستان اجرا می‌گردد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار  با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی برای تأسی و عمل به سیره ائمه معصومین به‌ویژه امیرمؤمنان علی ابن ابی طالب است، افزود: 500 سبد کالا و ارزاق ضروری نیز به درب منازل یتیمان و نیازمندان برده شده و تحویل آنان می‌شود.
علی‌پور به وجود 250 یتیم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام این عزیزان تحت حمایت حامیان خیرخواه و نیکوکاری هستند و ماهیانه به آنها مساعدت نقدی صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: دیدار مسئولان از مددجویان، اجرای طرح محسنین، جمع آوری زکات فطره و زکات عام مؤمنین از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه رمضان است.
این مقام مسئول، خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) رودبار را زیاد دانست و گفت: کارکنان این نهاد مفتخرند که در زمینه اشتغال و خودکفایی، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه ها، درمان بیماران، مسکن، ازدواج و مشاوره یاریگر مستحقان و نیازمندان هستند.
علی‌پور لذت و آرامش روحی و معنوی خدمت به محرومان ومستضعفان در بزرگترین نهادحمایتی کشور که یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است را وصف ناشدنی دانست.
رودبار 12000 نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار