وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می‌کنیم تا ظرفیت مسافرت‌های هوایی به بیش از یک میلیون نفر برسد که در این زمینه تجهیز تمام فرودگاه‌های کشور در اولویت است.
کد خبر: ۵۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 02 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس آخوندی صبح امروز در بدو ورود به اردبیل در جمع خبرنگاران در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: ما در فرودگاه‌های کشور سال‌ها است که با مشکل کنسلی و لغو پروازها روبه‌رو هستیم که سعی‌مان بر این است تا با تدابیری که بکارگیری شده این لغو پروازها به حداقل برسد.

وی از افزایش پروازهای ‌بین‌المللی فرودگاه‌های کشور به عنوان یک اولویت جدی خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم در این حوزه با همراهی شرکت‌های هوایی و آژانس‌ها اقدام به برقراری پروازهای بین‌المللی بیشتر به مقصد کشورهای مختلف کنیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در فرودگاه اردبیل نیز سعی بر این است تا با راه‌اندازی تجهیزات مدرن و مناسب با شرایط آب و هوایی لغو پروازها را به حداقل برسانیم و تا 50 درصد در دید خلبان شرایط بهبودی ایجاد کنیم.

آخوندی از تکمیل و افتتاح ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه امکان ارائه خدمات بیشتر به مسافران خارجی فراهم آید.

این مسئول یادآور شد: ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل باید متناسب با فرهنگ و شرایط تاریخی اردبیل در یک سیمای مناسب و المان شایسته طراحی، اجرا و نصب شود تا بتوانیم فرودگاه مناسب و شایسته‌ای را در ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران داخلی و خارجی شاهد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنان خود از افزایش ظرفیت پروازها خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا یک میلیون مسافر را در مسیرهای مختلف کشور با خدمات مناسب‌تر جابه‌جا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار