رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر هیئت کبدی خراسان‌رضوی میزبان اردوی تیم‌ملی در بخش بانوان است، این اردو از ۱۰ تا ۲۵ بهمن‌ماه در دو بخش جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۶۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 06 February 2018

به گزارش تابناک  : امیر امیری اظهار داشت: در حال حاضر هیئت کبدی خراسان‌رضوی میزبان اردوی تیم‌ملی در بخش بانوان است، این اردو در  مرحله جوانان در تاریخ 10 تا 18 بهمن‌ماه و همچنین بزرگسالان از 18 تا 25 بهمن‌ماه برگزار شده و به‌عنوان نخستین اردوی تیم‌ملی جاکارتای استان شناخته شد.

رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی گفت: تمرینات ورزشکاران کبدی در سالن‌های شهید بهشتی، باغبان‌باشی و پایگاه قهرمانی صورت گرفته و توسط رایزنی‌های هیئت با آموزش پرورش خوابگاه اندیشه به‌‌عنوان محل اسکان ورزشکاران کبدی در نظر گرفته شد، در این اردوها زهرا نادری‌نژاد، فاطمه معلمی، مرضیه غدیری و ندا نوری از مشهد و دونفر نیز از شهرستان قوچان شرکت داشتند.

امیری خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ برتر نیز 11 تیم در قالب 10 استان شرکت کردند، هیئت کبدی خراسان‌رضوی در این مسابقات دو تیم داشته و دو تیم آنها در مرحله دوم حذف شدند اما با نتیجه خوب کنار رفته و نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشتند.

وی تصریح کرد: مرحله نیمه نهایی مسابقات در تاریخ چهارم تا دهم بهمن‌ماه و مرحله نهایی آن از 10 تا 18 بهمن‌ماه بوده که در حال حاضر 6 تیم به این مرحله راه یافتند، رقابت خراسان‌رضوی بسیار رضایتمند بوده اما دلیل عدم راه‌یابی آنها به مرحله نهایی، جوان بودن تیم و برنامه‌ریزی درازمدت هیئت کبدی استان بوده و هیئت سعی بر پایه‌گذاری این ورزش از ریشه است.

 

 

منبع : تسنیم  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار