مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در جلسات کمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به مشکلات واحدهای تولیدی راکد قم رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 04 February 2018

به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برگزاری مستمر جلسات این ستاد اظهار کرد: جلسات کمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم هر هفته روزهای چهارشنبه برگزار و در این جلسات به مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان رسیدگی می‌شود تا شاهد فعالیت دوباره این واحدها باشیم، همچنین تعیین تکلیف بدهی‌های معوقه واحدهای تولیدی، سیاست استان قم است.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شده است که شرکت توزیع برق استان قم پیش از قطع برق واحدهای صنعتی استان قم، به این واحدها اطلاع بدهند، قطع برق بدون اطلاع واحدهای صنعتی مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: شرکت‌های لبنی در استان وضعیت خوبی ندارند و تعدادی از این واحدها طی سال‌های اخیر تعطیل شدند، بازار فروش برای واحدهای لبنی استان قم خوب نیست.

تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در بخش دیگری از این جلسه گفت: این اداره کل با ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در استان قم موافقت کرد.

سهراب امدادی فرد در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای سامانه جامع مالیاتی در استان قم اظهار کرد: امسال در استان تاکنون اطلاعات معاملاتی به ارزش 660 هزار میلیارد تومان در این سامانه ثبت شده است، آمار اطلاعات ثبت شده استان قم در سامانه چهار و نیم برابر اطلاعات ثبت شده در استان فارس است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ثبت اطلاعات در سامانه جامع مالیاتی موجب می‌شود که از فرار مالیاتی جلوگیری شود، در صورتی که واحدی این اطلاعات را ثبت نکند، جریمه خواهد شد، بررسی اطلاعات سامانه جامع مالیاتی استان قم موجب شده است که مالیات‌های جدیدی در استان دریافت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار