در مسابقات گلف قهرمانی کشور؛
رئیس کمیته بهکاپ هیئت گلف استان قم از قهرمانی تیم بهکاپر مردان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم،جعفر جعفری مجد اظهار داشت: مسابقات قهرمان بهکاپر کشور که زیر مجموعه‌ای از رشته گلف است به مدت ۳ روز در شهر دزفول برگزار شد و استان قم توانست مقام در بخش آقایان و سوم در بخش بانوان را به‌دست آورد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۲۱ تیم در بخش مردان و ۱۹ تیم در بخش زنان شرکت کرده بودند که در بین آنها بازیکنان ملی پوش هم حضور داشتند و همین موضوع سطح مسابقات را بالا برده بود و قم با درخشش دوباره در این مسابقات اکنون در مجموع دوره‌های برگزار شده ۳ مقام قهرمانی، ۳ مقام نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی را کسب کرده است.

رییس کمیته بهکاپ هیئت گلف قم گفت: استان قم در تمام مسابقات چند سال گذشته حضور داشته است و در این مسابقات علاوه بر مقام قهرمانی تیم مردان و سومی زنان، تیم دوم بانوان قم و اعزامی به مسابقات، مقام چهارم را کسب کرد.

جعفری مجد عنوان کرد: از دیگر افتخارات این دوره از مسابقات کسب کاپ اخلاق توسط فاطمه میرزابابایی از  استان قم بود به طوری که این افتخار برای دومین بار رخ داد و در مسابقات قهرمان کشور مردادماه مولوی نیز توانست کاپ اخلاق را به‌دست آورد.

وی بیان داشت: مقام قهرمانی مسابقات امسال در حالی برای تیم مردان به دست آمد که در ترکیب این تیم مجید کربلایی و محمدعالی پناه  حضور داشتند و در تیم زنان قم که سوم شد فاطمه و الهام محمدی مسابقه دادند ضمن این که فاطمه میرزابابایی و زهرا امیری اعضای تیم دوم زنان قم را تشکیل می‌دادند.

رییس کمیته بهکاپ هیئت گلف قم  تصریح کرد: در این مسابقات در بخش مردان و پس از تیم قم، تیم‌های مازندران، تهران و جزیره کیش دوم تا چهارم شدند و در بخش بانوان، تیم‌های همدان الف و ب اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک به قم و تهران رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار