رئیس اتحادیه نانوایان استان قم:
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم گفت: بهترین آزمایشگاه برای تعیین کیفیت آرد، نانوایی است، زمانی می‌توان گفت که یک آرد کیفیت خوب دارد که بتوان نان خوبی از آن آرد تولید کرد.
کد خبر: ۵۶۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۶ 01 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی اکبر زارعی با اشاره به کیفیت پایین آرد در استان قم اظهار کرد: کیفیت آرد تحویلی به نانوایی‌های استان پایین است و به دلیل همین کیفیت پایین آرد، نان تولید شده در نانوایی‌های استان قم بی‌ کیفیت می‌شود.

وی ادامه داد: گندم مورد نیاز استان قم از مناطق مختلف کشور به استان وارد می‌شود، به همین دلیل اختلاط درست گندم ضروری است این در حالی است که آرد تحویلی به نانوایی‌های استان قم یک دست نیست.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم افزود: بهترین آزمایشگاه برای تعیین کیفیت آرد، نانوایی است، زمانی می‌توان گفت که یک آرد کیفیت خوب دارد که بتوان نان خوبی از آن آرد تولید کرد و در غیر این صورت کیفیت آن آرد خوب نیست.

زارعی استان قم را مصرف کننده گندم دانست و تصریح کرد: باید گندمی به استان وارد شود که کیفیت بالایی داشته باشد، آردی که اکنون وارد استان قم می‌شود و به دست نانوایی‌ها می‌رسد و حداقل استانداردها را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله عوامل موثر در بحث ارتقای کیفیت نان، انگیزه نانوایان است، نانوایی که دچار مشکلات اقتصادی است، انگیزه ای ندارد که برای ارتقای کیفیت نان خود تلاش کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار