سفیر اتریش در ایران گفت: برای ما بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم در پایتخت فرهنگی جهان اسلام سرمایه گذاری کنیم
کد خبر: ۵۵۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 29 January 2018

به گزارش تابناک : اشتفان شولتس در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به این که سازمان آیسسکو مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نام گذاری  کرده است برای ما بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم در بخش های مختلف  در این شهر سرمایه گذاری کنیم.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با سفیر اتریش در ایران

 

 

 

او گفت :اتریش در توسعه زیر ساخت های گردشگری از دانش بسیار بالای برخوردار است که می شود با انتقال این دانش شاهد رونق در زمینه گردشگری بین دو کشور اتریش  و جمهوری اسلامی ایران  به ویژه مشهد باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد هم در این دیدار  با اشاره به این که مشهد مقدس مقصد گردشگری سلامت و زیارت در منطقه خاورمیانه است گفت :مشهد مقدس در  هزارو 200 سال قبل  کانون مناظره بین ادیان مختلف محسوب می شد و  از دیر باز همبه  علت وجود بارگاه رضوی با توجه مسلمانان جهان روبرو بوده است  .

حیدری افزود :سالانه 27 میلیون زایر ایرانی و 2 میلیون زایر خارجی وارد شهر مقدس مشهد می شوند و این شهر 54درصد مراکز اقامتی کشور را در خود جای داده است.

 او گفت :انجمن فرهنگی سفارت اتریش سابقه 60ساله ای در ایران دارد و مشهدمقدس  می تواند در کانون این تبادلات فرهنگی قرار بگیرد.

 

 
 
00:0002:01
 
دانلود

 

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار