کد خبر: ۵۵۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 28 January 2018

تابناک /  معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: در دو روز گذشته ماموران راهداری در 20 استان به بیش از 2 هزار خودرو عبوری کمک رسانی کردند.

عبدالهاشم حسن‌نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 20 استان کشور درگیر بارش برف و باران هستند و اولویت نخست ما برقراری تردد ایمن و مطمئن در راههای شریانی کشور است.
معاون سازمان راهداری اظهارداشت: شب گذشته همکاران ما در جاده تهران – قم به 700 خودرو کمک کردند تا مسافران بتوانند به مقاصد خود برسند.
به گفته حسن نیا، بین 5 تا 6 هزار مامور راهدار با استفاده از 3 هزار ماشین آلات مورد نیاز در این 20 استان درگیر کمک رسانی به در راه ماندگان راههای اصلی و فرعی( شریانی و غیر شریانی) هستند.
وی با بیان اینکه پاکسازی و آماده سازی راه های کشور یکی از مهم ترین وظایف راهداران زحمتکش است، اظهارداشت: با توجه به تردد بیشتر هموطنان در برخی از جاده ها از جمله زنجان – قزوین، کرج – تهران، تهران – قم و تهران – ساوه هم اکنون در این مسیرها تلاش های ماموران راهداری تقویت شده و امیدواریم هموطنان بدون هیچ مشکلی تا پایان امروز به مقصد خود برسند.
حسن نیا با بیان اینکه جهت تردد در راههای کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی الزامی است، گفت: به هموطنان توصیه می شود از رفت و آمد غیرضروری در راههای برفگیر کشور فعلا خودداری تا وضعیت راه های کشور به روال عادی برگردد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون آزادراه زنجان – قزوین، آزادراه قزوین - رشت، جاده قدیم قزوین – رشت، ساوه - بوئین زهرا، جاده قزوین - همدان، آزادراه تهران-قم، آزادراه ساوه – تهران (مسیر رفت) و جاده کرج - چالوس هشت جاده اصلی کشور بسته هستند.
همچنین مسیر شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، گنجنامه – تویسرکان، سی سخت – سمیرم، پونل – خلخال، طارم – زنجان و تهم - چورزق – زنجان 7 راه فرعی کشور بسته هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار