مسئول انجمن خوشنویسان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اساتید خوشنویسی قم در سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان به صورت کارگاه زنده هنری آثار خوشنویسی خلق کرده و به بازدیدکنندگان هدیه می دهند.
کد خبر: ۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴ 01 July 2015
به گزارش تابناک قم، علی رضا بخشی  از عرضه 11 اثر نفیس خوشنویسان استان در نمایشگاه قرآن و عترت قم خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این آثار نفیس هنری، در مدت برگزاری این نمایشگاه هرشب دو تن از اساتید خوشنویسی استان به صورت کارگاه زنده هنری آثار خوشنویسی خلق کرده و به بازدیدکنندگان هدیه می دهند.

وی ضمن دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه بویژه کارگاه های خوشنویسی، تصریح کرد: آقایان نظری، عابد، صادقی منش، فقیهی، عبدالله زاده و... از جمله هنرمندانی هستند که در محل نمایشگاه کار کارگاهی انجام می دهند.

مسئول انجمن خوشنویسان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص 11 اثر خوشنویسی نفیس نصب شده در نمایشگاه توضیح داد: این تابلوهای خوشنویسی از جمله آثاری است که توسط بنده و نیز آقایان فقیهی، رنگساز، عبدالله زاده، نظری و همچنین خانم تقوی با استفاده از خطوط نستعلیق، نسخ و ثلث خلق شده اند.

بخشی، متفاوت بودن و ارائه سبک جدید را از ویژگی های برپایی سومین نمایشگاه قرآن و عترت قم عنوان کرد و گفت: امیدوارم همشهریان عزیز با حضور در نمایشگاه از این فرصت ایجاد شده بهره مند شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار