در ماه ضیافت الهی سراغ بنایی رفتیم که هر چند در حال احداث است، اما شمیم بهشت در جای جای آن مشاممان را پر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسسه حمایت از بیماران سرطانی ریحانه در زمین وقفی دکتر جلایی در خیابان حاج قهرمان اردبیل بنای فاخری را احداث می‌کند تا دست‌گیر بیماران لاعلاج سرطانی شود که این روزها دامن‌گیر برخی از خانواده‌ها شده است.

در بازدید تعدادی از مهندسان فعال اما با نیت خالصانه نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل سراغ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل رفتیم که بیشتر از زوایای این بنای با نیت خیرخواهانه برایمان توضیح دهد.

فرید صالحی افزود: موسسه ریحانه که در حمایت از اقشار بی‌بضاعت و بیماران مبتلا به سرطان پیشقدم است، در طراحی و احداث این بنا از ظرفیت و توان نظام مهندسی استان اردبیل بهره گرفته است، به طوری که مهندسان نظام به صورت رایگان خدمات فنی و مهندسی را نظیر طراحی، نظارت و اجرا انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: ما به دنبال تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نیت خیرخواهانه‌ای که موسسه ریحانه در کمک به بیماران بی‌بضاعت سرطانی دنبال می‌کند در این حوزه ورود پیدا کردیم و تمام تلاشمان بر این است تا بی‌ادعا و رایگان و در اوج اخلاص و تلاش بی‌وقفه بتوانیم رضایت بهره‌برداران را فراهم آوریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: این ساختمان نیمه کاره در حال احداث درمانگاه عظیم و فاخری است که تحت حمایت موسسه ریحانه در خیابان حاج قهرمان اردبیل و توسط خیرین و پیگیری هیئت مدیره موسسه ریحانه در اقدامی خداپسندانه در حال احداث است که هم‌اکنون این پروژه مرحله سفت‌کاری را سپری کرده و در مرحله نازک‌کاری است که امیدواریم تا پایان امسال این مجموعه با همت و تلاش خیرین و نیکوکاران آماده بهره‌برداری و افتتاح شود.

صالحی افزود: در کنار کمک‌های خیرین و تامین اعتبار مورد نیاز در احداث این درمانگاه عظیم ما نیز در نظام مهندسی خدمات فنی و مهندسی رایگانی را ارائه می‌کنیم تا این درمانگاه در بخش‌های مختلف آماده بهره‌برداری باشد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این درمانگاه گفت: درمانگاه موسسه ریحانه شامل بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی، ترزیقات و پانسمان،‌ اتاق سی‌پی‌آر، به همراه چندین اتاق مجهز کارگاه آموزشی است که در زمین وقتی دکتر جلایی در 700 مترمربع در حال احداث است که امیدواریم در راه‌اندازی این مجموعه تلاش جدی و خستگی‌ناپذیری را شاهد باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یادآور شد: این درمانگاه با حمایت‌های مردمی و به عنوان یک بنای فاخر که جزو باقیات صالحات خواهد بود در ارائه خدمات به بیماران سرطانی فعال خواهد بود که امیدواریم سایر نهادها نیز در ارائه خدمات رایگان به این مجموعه نظیر شرکت آب، برق، گاز و مخابرات تلاش جدی را انجام دهند.

صالحی عنوان کرد: عمده این پروژه به همت خیرین اجرایی و عملیاتی خواهد شد و انتظار می‌رود همه با احساس مسئولیت تلاش جدی را انجام دهند تا بهترین اتفاق ممکن در ارائه سرویس و خدمات‌دهی رایگان به بیماران نیازمند و سرطانی در این مجموعه اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، درمانگاه حمایتی بیماران سرطانی ریحانه در حالی به عنوان یک بنای ماندگار و جنت‌سرای ابدی برای خیرین و نیکوکاران تلقی می‌شود که عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز شده و همچنان با قوت و قدرت این بنا در حال تکمیل شدن است که خشت به خشت آن حکایت داستان وارستگی انسان‌هایی است که از خود گذشته‌اند و با یک همت والا آنچه دارند در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا به یاری بیماران و محرومانی بشتابند که شاید عاجز از تامین هزینه دارو و درمان خود هستند.

چه زیبا و فاخر بنایی است که خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان در تلاشی بی‌وقفه آن را از خود به یادگار بگذارند که در تکمیل آن دست‌های سخاوتمندی نیاز است تا موسسه ریحانه را در تکمیل و بهره‌برداری آن یاریگر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار