رئيس پليس پيشگيري استان يزد در گفت و گو با سيماي مرکز يزد با اشاره به اين که، امنيت فرهنگي در کنار امنيت اجتماعي زمينه ساز رشد و تعالي انسان ها است، گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون با کاهش 26 درصدي سرقت روبرو هستيم.
کد خبر: ۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد " حسن سلطاني" رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان يزد در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماه مبارك رمضان بهترين بستر براي ايجاد امنيت فرهنگي در جامعه اسلامي است و امنيت فرهنگي در كنار امنيت اجتماعي به همراه سلامت جسمي و روحي كه از بركات ماه رمضان مي باشد بستر و زمينه ساز رشد و تعالي انسان¬ها به سوي كمال و سير الي الله مي باشد.
وي ادامه داد: تلاش پليس در ماه مبارك رمضان و به خصوص شب هاي قدر مضاعف مي شود تا مردم بتوانند با آرامش در مساجد حضور پيدا كنند و به عبادات خود بپردازند و اين تلاش پليس با همكاري مردم آراسته تر مي شود تا مردم حس زيبايي امنيت را با تمام وجود احساس کنند.
سرهنگ "سلطاني" تصريح کرد: حرمت نگه داشتن اين ماه يك امر الزامي است و پليس با حرمت شكنان و كساني كه تظاهر به روزه خواري در ملاءعام مي کنند در چارچوب قانون رفتار مي کند.
رئيس پليس پيشگيري استان يزد در پايان با اشاره به وضعيت وقوع سرقت در استان، گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون با کاهش 26 درصدي سرقت روبرو بوديم که اين امر با همکاري و تعامل خوب مردم با پليس به وقوع پيوسته و اين موضوع درماه مبارك رمضان بيشتر نمود پيدا کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار