رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان‌‌رضوی گفت: از روز پنج‌شنبه هفته جاری شاهد حضور موج جدیدی بارشی در نیمه‌شمالی خواهیم بود که پیش‌بینی می‌کنیم سبب لغزندگی جاده‌های استان می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 07 January 2018

به گزارش تابناک : یحیی قائنی‌پور اظهار داشت: از شهرستان‌های قوچان، کلات و نیشابور بارش باران و برف گزارش شده است و صبح امروز نیز در مشهد شاهد بارش باران بودیم.

وی با بیان اینکه بارش برف در قوچان به میزان یک سانتیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: امروز بعدازظهر نیز شاهد ادامه بارش باران در مشهد خواهیم بود که پیش‌بینی ما میزان حدود 3 میلیمتر بارش باران بیشتر نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان‌‌رضوی گفت: امشب حداقل دما در مشهد منفی یک درجه سانتیگراد و حداکثر دما برای فردا 5 درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

قائنی‌پور اظهار داشت: افت میزان دما در استان خراسان‌رضوی اتفاق افتاده و از روز سه‌شنبه شاهد افزایش دما در استان خواهیم بود و در آخر هفته شاهد وضعیت پایداری در هوای استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌‌رضوی گفت: از روز پنج‌شنبه نیز شاهد حضور موج جدیدی بارشی در نیمه شمالی خواهیم بود که پیش‌بینی می‌کنیم سبب لغزندگی جاده‌های استان می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار