در وزن 97 كيلوگرم
فرنگي‌كار استان قم با شكست تمامي حريفان خود موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي كشتي عمومي قهرماني ايران شد.
کد خبر: ۵۴۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 06 January 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف در 10 وزن به میزبانی خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و برترین‌های خود را  با درخشش یکی از کشتی‌گیران قم در وزن 97 کیلوگرم این دوره شناخت.


در وزن 63 کیلوگرم این پیکارها رضا مردی یکی از نماینده‌های هیأت کشتی استان قم بود که در جدال با حریفان خود رتبه‌ای بهتر از نهم کسب نکرد، وزنی که در آن مصطفی کایدخورده از خوزستان، رضا عباسی از البرز، ایمان داوودی و علی شکوهی از فارس، احمد نگینی از تهران، سعید رحیمی از فارس، محمد فخری از مازندران و شاهین فلاحی از کردستان بالاتر نماینده قم رتبه‌های اول تا هشتم را به خود اختصاص دادند.


در وزن 87 کیلوگرم این پیکارها علی فتاحی‌منش و علی زینتی‌رفاه به نمایندگی از تیم منتخب هیأت کشتی استان قم حضور داشتند، وزنی که در آن علی فتاحی‌منش رتبه سوم مشترک را کسب کرد و علی زینتی‌رفاه در جایگاه پنجم ایستاد و مهدی فلاح از تهران به همراه آرمان علی‌زاده عبدولی از خوزستان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.


در وزن 97 کیلوگرم این مسابقات بهترین نتیجه برای تیم منتخب هیأت کشتی قم رقم خورد، موفقیتی که یکی از بهترین‌های این رشته یعنی علی‌اکبر حیدری دارنده چند عنوان داخلی و برون‌مرزی سال‌های اخیر به دست آورد و با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.


حیدری در فینال رقابت‌های این وزن موفق به شکست نوید پارسایی نماینده استان البرز شد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه محمد بیرانوند دیگر کشتی‌گیر خوزستان در این وزن به مقام سوم و نشان برنز کشتی فرنگی عمومی کشور دست پیدا کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار