موتور سوار ایرانگرد با بیام جهانی محیط زیست در ادامه سفر خود روز دوشنبه وارد اردبیل شده و مورد استقبال دوستداران طبیعت قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 29 June 2015
علی بیات روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از 22 خرداد امسال حرکت خود را از اصفهان و با شعار جهانی ' محیط زیست هفت میلیارد رویا یک سیاره، با احتیاط مصرف کنیم شروع کرده ام.

وی افزود: تاکنون این بیام جهانی محیط زیست را به مردم استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی و اردبیل رسانده ام.

وی اظهار کرد: بعد از اردبیل شعار جهانی محیط زیست را به مردم استانهای گیلان، زنجان، قزوین، مازندران، تهران، البرز، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری خواهم رساند.

وی با تشکر از اهالی خونگرم اردبیل بیان کرد: مردمان اکثر استانها در این سفرنشان دادند که دوستدار طبیعت و محیط زیست هستند.

بیات اضافه کرد: اگر هر کدام از هفت میلیارد جمعیت جهان یک کار مفید برای حفاظت از محیط زیست انجام دهند اتفاق بزرگی در طبعت خواهد افتاد.

موتور سوار ایرانگرد گفت: اگر یک روز جمعیت جهان برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند شاهد هوای دلبذیر و باک در دنیا خواهیم بود و این کار در سلامتی و بهداشت مردم چقدر تاثیر خواهد گذاشت.

وی اصلی ترین بیام این سفر را سفارش و توصیه مردم و هموطنان به استفاده درست از طبعیت عنوان کرد و افزود: طبیعت تنها مال ما نیست بلکه مال آیندگان هم است بس سعی کنیم امانتدار خوبی برای نسلهای بعدی باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار