سیاسی‌‌کاری نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شرایط بحران؛
عضو فراکسیون امید مجلس بی‌‌آنکه سندی رو کند به منتقدان سیاسی دولت تهمت زد و آنان را مسئول تجمعات اخیر دانست!
کد خبر: ۵۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 31 December 2017
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو که طی مصاحبه‌‌هایی با رسانه‌‌ها از فتنه‌‌گران 88 حمایت می‌‌کرد و از به کار بردن واژه فتنه نیز گریزان بود اکنون در برابر تجمعات اخیر رویکردی را اتخاذ کرده است که در نوع خود عجیب است.

شهاب‌الدین بیمقدار طی گفت‌‌وگویی در این‌‌باره عنوان کرده است: «تجمعات اخیر را مخالفان دولت به راه انداختند، چند روز پیش تجمعات و شعارها علیه شخص رئیس جمهور و دولت بود ولی الان به سمت حاکمیت رفته و توصیه می‌‌کنم که آن‌هایی که این تظاهرات را راه اندازی کرده‌‌اند آن را جمع کنند.»

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید اجازه دهند کشور با وحدت و با آرامش اداره شود، موافقت خود را با حذف یارانه‌‌ها و افزایش قیمت بنزین اعلام کرده است.

اینکه این نماینده مجلس دهم با تکیه بر کدام مستندات ادعا می‌‌کند تجمعات اخیر را مخالفان دولت به راه انداخته‌‌اند موضوعی است که باید خود آن را ثابت کند اما شواهد نشان می‌‌دهد در ابتدا مردم عادی در اعتراض به گرانی راهی خیابان‌‌ها شده‌‌اند و در ادامه آن کانال تلگرامی معاند که در انتخابات طرف طیف سیاسی نماینده فوق‌‌الذکر را می‌‌گرفت، درصدد جهت‌‌دهی به اعتراضات و تبدیل آن از مطالبات اقتصادی به سیاسی بود.

از سویی دیگر بیمقدار درحالی بر لزوم حفظ وحدت تاکید می‌‌کند که در مورد موضوعات مشابهی که در سال‌‌های قبل رخ داد رویکرد دیگری را داراست.

اتفاقاً مردم ایران از همان مسایلی گله‌‌مندند که نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از آن حمایت می‌‌کند و این چیزی نیست جز افزایش قیمت سوخت و حذف یارانه‌‌ها.آناج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار