معاون اول رئیس جمهوری گفت: جریانات سیاسی کشور چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان و اعتدالیون و همه کسانی که دغدغه ایران را دارند، فقط می توانند در کنار هم مسائل کشور را حل کنند
کد خبر: ۵۴۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 29 December 2017

به گزارش تابناک : «اسحاق جهانگیری» امروز جمعه در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکی ایران افزود: نهادهای مدنی سیاسی صنفی و همه نخبگان کشور در واقع تثبیت کننده حرکت صحیح جامعه هستند.
جهانگیری گفت: اگر بخواهیم کشور قانونمند حرکت کند باید نهادهای مدنی، احزاب سیاسی و صنفی بصورت جدی مورد حمایت قرار بگیرند؛ دولت تدبیر و امید خود را مدیون نخبگان جامعه، جریانات سیاسی و مدنی می داند که در مقاطع مختلف بویژه در زمان انتخابات به صحنه آمده و نقش خود را إیفا کردند.
وی تاکید کرد : دولت انتظار دارد همواره مورد حمایت جریانی باشد که آن دولت را سرکار آورده است.

** برخی به بهانه مسائل اقتصادی می خواهند به دولت آسیب بزنند
وی در ادامه با اشاره به شاخص‌های اقتصادی اظهار داشت: ممکن است چند تا کالا ها در اثر اتفاقاتی گران شده باشد که هر کدام از این گرانی ها هم دلایل خود را دارد که دولت هم مکلف است باید قیمت‌ها را اصلاح کند.
جهانگیری به برخی از اتفاقاتی که این روزها در کشور می‌افتد اشاره کرد و افزود: مسائل اقتصادی را بهانه کرده‌اند که به نظر می آید پشت این قضیه مسئله دیگری باشد که حتماً باید شناسایی شود.
معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: کسانی که بانی این قضایا در کشور هستند دود آن به چشم خودشان خواهد رفت؛ آنها فکر می‌کنند که با این کار به دولت آسیب می‌زنند.
وی ادامه داد: وقتی که جریان اجتماعی راه افتاد و حرکت سیاسی در خیابان اتفاق افتاد حتما کسی که آن را شروع کرده اند ادامه دهنده و کنترل کننده پایان آن نخواهند بود و دیگرانی خواهند بود که بر آن جریان سوار خواهند شد.
جهانگیری در ادامه به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: دسترسی عادلانه مردم به خدمات پزشکی و حفاظت مالی مردم در بخش درمانی از اهداف دولت در طرح تحول سلامت است که حتما این طرح با چالش هایی روبروست و این طرح ، مقداری برای پزشکان مشکل آفرین شده که دولت به دنبال راهکار است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار