مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آبیک:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: مردم با بصیرت و به پشتوانه هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حماسه 9 دی را خلق و عهد و میثاقی دوباره با ولایت فقیه بستند.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمد پنجی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت شهرستان آبیک امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه 9 دی پایانی، بر فتنه‌گری و فتنه‌های فتنه‌انگیزان و دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر وابسته داخلی آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی بیانگر عمق بصیرت مردم ولایتمدار، فهیم و بصیر انقلاب اسلامی بود، افزود: با توجه به اینکه شاید گرامیداشت 9 دی و هفته بصیرت به مزاج فتنه‌گران و حامیان آنان خوش نیاید اما این حماسه که در سال 88 رقم خورد، دارای کارکردهای بسیاری است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: از جمله کارکردهای حماسه 9 دی می‌توان به پی بردن مردم به عظمت و عمق بصیرت خود و استفاده از آن در فرصت مناسب، آگاهی مردم به عمق ارتباط خود با ارزش‌های دینی اشاره کرد.

پنجی اضافه کرد: داشتن بصیرت موجب می‌شود در بزنگاه‌ها دست نظام، دین، مردم و ارزش‌های اسلامی را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در سال 88 در بسیاری از مواردی که ساختارشکنی شد، صبوری به خرج داده و تحمل کردند که می‌توان به ساختارشکنی فتنه‌گران در نماز جمعه منتهی به حماسه 9 دی و روز قدس اشاره کرد که مردم حمل بر دعوای سیاسی کردند و باز هم صبر و تحمل از خود نشان دادند.

این مسؤول بیان کرد: مردم در روز عاشورا سال 88 زمانی که فتنه‌گران به مقدسات توهین و به ساحت مقدس امام حسین(ع) جسارت کردند، صبر خود را از دست داده و وارد میدان شدند و از ناموس اعتقادی خود دفاع کردند که باید گفت بصیرت و اهل‌بیت(ع) لازم و ملزوم یکدیگر است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری تنهاترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی، هیأت‌های مذهبی بوده که لازم است ارتباط با اهل‌بیت(ع) لازمه کار افرادی باشد که دغدغه کار فرهنگی دارند.

پنجی ادامه داد: در فتنه 88 یکی از پیشرفته‌ترین و خطرناک‌ترین طرح‌های برنامه‌ریزی و مطالعه شده 10 یا 15 ساله دشمن برای بر هم زدن نظام و پیاده کردن اهداف شوم خود از جمله ایجاد کودتای مخملی بود.

وی با اشاره به ایجاد آشفتگی، بی‌نظمی و خسارت مالی برای کشور بر اثر فتنه فتنه‌گران در سال 88 اضافه کرد: مردم بدون هیچ دعوت و دستور سازمانی اما به صورت خودجوش در 9 دی به وسط میدان آمده و غائله فتنه را خاتمه بخشیدند که ارزش بسیار بالایی دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اظهار این مطلب که مردم با دستور سازمان‌ها و نهادها در 9 دی حضور یافتند ادعای درستی نیست چراکه اگر دستوری بود شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها نمی‌توانیم باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک نقش مقام معظم رهبری در آشکار کردن جریان خط فتنه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: زمانی که مردم هدایت روشنگرانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی، دعوت به قانون و جدایی مردم از قانون‌شکنان را مشاهده کردند به عظمت و جایگاه رهبری پی برده و با بصیرت و به پشتوانه هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با ولایت میثاق بسته و 9 دی را خلق کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار