فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: امروز بالاترین احساس امنیت در کشور متعلق به استان فارس است.
کد خبر: ۵۴۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 24 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: احمدعلی گودرزی در آیین معارفه و تکریم فرماندهی انتظامی قدیم و جدید شهرستان کازرون که با حضور فرماندهی انتظامی استان، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی و استان برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت مقوله نسبی است اظهار داشت: حاکمیت هر کشور موظف به ایجاد امنیت است.

وی با اشاره به امنیتی که امروز در کشور است گفت: یکی از افتخارات ما امنیتی است که به صورت توسعه یافته با حمایت‌های همه اقشار مردم و مسوولان امروز وجود دارد.

گودرزی ادعای کشورهای بزرگ اروپایی در زمینه امنیت را نادرست خواند و گفت: با این همه امکانات و تجهیزات آنها در زمینه امنیت نمی‌توانند ادعا داشته باشد اما کشور ما با امکانات حداقلی از حداکثر امنیت برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امروز بالاترین احساس امنیت در کشور متعلق به استان فارس است، افزود: با این حال شان مردم فارس بیشتر از این است و تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند گفت: در جاهایی که احساس ضعف می‌کنیم باید خانواده‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و کسانی که حرف‌های آنها تاثیرگذار است  کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

امام جمعه کازرون نیز در این با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد وظایف نیروی انتظامی اظهار داشت: وظیفه مهم نیروی انتظامی خدمت به مردم و اجرای قانون و عدالت است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند با بیان اینکه دست‌هایی در کار است تا این شهر را به سمت ترویج فساد و شکستن قبح گناه پیش ببرند گفت: نخستین خواسته ما از فرماندهی جدید نیروی انتظامی کازرون برخورد با این باندها است.

وی با توجه به وسعت و گسترش جمعیت در شهر کازرون خواستار استقرار پاسگاه جدید در این شهرستان شد و گفت: وجود 2 پاسگاه در شهر کازرون با این وسعت و جمعیت کم است و مسوولان با همکاری در رفع این موضوع کمک کنند.

خرسند گفت: پاسگاه تنگ چوگان که قرار بود به امامزاده سیدحسین منتقل شود امیدواریم هر چه سریعتر این امر انجام و نیروهای آن تقویت شود.

 در این آئین سرهنگ محمد عبادی‌نژاد به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون معرفی و از زحمات رجب‌علی رزمجویی قدردانی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار