در راستای افزایش سرانه مطالعه
مجری پروژه پایتخت کتاب قزوین گفت: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته توسط مؤسسه فرهنگی هنری سیمرغ سخن پارس 32 طرح در جهت افزایش سرانه مطالعه استان به دبیرخانه پایتخت کتاب ایران ارسال شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 24 December 2017
زهرا گروه‌ای در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به اجرای طرح پایتخت کتاب قزوین اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت بالایی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی است و در صورت تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به پایتخت کتاب تبدیل شود.

وی افزود: در همین راستا دبیرخانه پایتخت کتاب در قزوین برپا و جلسات مختلفی با مسؤولان فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، بعد از برگزاری جلسات مختلف 32 طرح جهت افزایش سرانه مطالعه در استان پیشنهاد شد.

مجری پروژه پایتخت کتاب قزوین مطرح کرد: این 32 طرح پس از بررسی‌های نهایی جهت تأیید به دبیرخانه پایتخت کتاب تهران ارسال شد و بسیاری از این طرح‌ها هزینه چندانی ندارند و 12 طرح در صورت اجرایی شدن رایگان است.

گروه‌ای خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های صورت گرفته اگر سیستم شهری و سامانه مدیریت شهری همکاری کند، می‌توانیم سرانه مطالعه شهر قزوین را افزایش و به یک ساعت برسانیم.

این مسؤول یادآور شد: دبیرخانه پایتخت کتاب قزوین به مدت یک سال تلاش می‌کند تا با حمایت مسؤولان استان هرچه‌ بهتر طرح‌های خود را عملی کند و شاهد موفقیت در این عرصه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار