فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک موادفروش حرفه ای صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 23 December 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سرشاخه حرفه ای و توزیع کننده مواد بین خرده فروشان به قصد انتقال به یکی از شهرستان های همجوار، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران واحد مبارزه با موادمخدر کلانتری 11 ایلام با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی موادفروش حرفه ای را شناسایی و رصد کردند.
 
فتاحی افزود: پلیس با اخذ مجوز قضایی جهت دستگیری موادفروش اقدام کرده و دریک عملیات غافلگیرانه او را در محل مورد نظر به دام انداخت.
 
وی با اشاره به شگردهای خاص و تخصص حرفه ای پلیس اظهار داشت: در بازرسی اولیه از متهم، خودرو و یا تجهیزات همراه بدست نیامد اما با توجه به خبره بودن ماموران، در بازرسی تخصصی و حرفه ای، موادمخدر جاسازی شده که متهم به طرز ماهرانه ای در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.
 
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: در این ماموریت مقدار 250 گرم موادمخدر صنعتی از نوع هرویین و شیشه کشف و یک سرشاخه حرفه ای توزیع کننده موادمخدر دستگیر و تحویل قانون شد.
 
وی شگرد جاسازی موادمخدر توسط توزیع کننده مواد و نقشه او برای انتقال آن را تشریح کرد و گفت: مواد فروش حرفه ای قصد داشته با جاسازی ماهرانه مواد در بدن خود این محموله را از تور پلیس عبور داده و به مقصد انتقال دهد لیکن هوشیاری پلیس نقشه شوم او را نقشه بر آب کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار