معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران
یاد سادگی ها بخیر، یاد صداقت بخیر، یاد آدم های آسمانی بخیر، یاد آدم های خاکی و متواضع بخیر. دلتنگ آن خوبی ها شده ام و خیلی احساس کمبود می کنم.
کد خبر: ۵۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 23 December 2017
به گزارش تابناک مازندران،  ویژه برنامه سلوک گمنامی 9(نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه مازندران) با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان در مسجد امام جعفرصادق(ع) دانشگاه مازندران برگزار گردید.
یادواره شهدا در واقع احیای یاد و مرام و منش شهیدان است.
 
بر اساس این گزارش،  براساس این گزارش، دکتر حیدر جانعلیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این برنامه با بیان این که تقارن بزرگداشت و گرامی داشت شهیدان خوشنام دانشگاه مازندران با سالگرد شهادت استاد دانشگاه و حوزوی استاد شهید دکتر مفتح زیبا و مبارک است، گفت:
 
یادواره شهدا در واقع احیای یاد و مرام و منش شهیدان است. یاد شهیدان، یاد خوبی ها و زیبایی ها است.
 
یاد شهیدان ذکر الهی است و ذکر الهی مایه اطمینان قلبی و نردبان صعود به سمت قله سعادت و نیک بختی است.
 
دکتر جانعلیزاده افزود: برگزاری یادواره شهدا با نیت و منش خالصانه، مایه هجرت به سوی کمال و در حقیقت نوعی کمال گرایی است. اینجا ایران است و ایران قدمگاه شهیدان راه خدا و گلستان گل های با صفایی چون شهیدان است. اینجا ایران است و امشب در این مراسم بوی عطر شهیدان می آید.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان سخنان خود، یاد و خاطره شهیدان را گرامی و خطاب به شهدا اظهار داشت: یاد سادگی ها بخیر، یاد صداقت بخیر، یاد آدم های آسمانی بخیر، یاد آدم های خاکی و متواضع بخیر. دلتنگ آن خوبی ها شده ام  و خیلی احساس کمبود می کنم.
 
خدایا می دانم کمبودهایم فراوان است. خداوندا می دانم پر از نقص و گناهم اما، می دانم این شهیدان پیشت آبرومندند. خدایا مرا دریاب ، خدایا کمکم کن که در دنیا و آخرت آبرومند باشم.
 
 لازم به یادآوری است: این مراسم که با قرائت قرآن، سخنرانی، مداحی و شعرخوانی همراه بود، با صرف شام به پایان رسید.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار