وزیر دفاع تاکید کرد:
وزیر دفاع گفت:تا آخر در کنار زلزله زدگان استان کرمانشاه هستیم و باید روند اسکان مردم نقاط زلزله زده در کانکس ها هرچه سریعتر به اتام برسد.
کد خبر: ۵۴۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 21 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک، امیر سرتیپ امیر حاتمی  وزیر دفاع امروز پنجشنبه با حضور در استان کرمانشاه و روستای زلزله‌زده قلعه‌واری این استان از این منطقه بازدید کرد و در دیدار مستقیم و چهره‌ به چهره با مردم در جریان مشکلات و نیازهای آنان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:بر استقرار۳۰۰ کانکس اهدایی وزارت دفاع به مردم این دو روستا نظارت کرد و از مدیران این وزارتخانه خواست برای اسکان موقت مردم در کانکس‌ها تمام تلاش خود را با توجه به سردی هوا به کار گیرند. ‌

وزیر دفاع همچین در دیدار با مردم این روستاها، ضمن تسلیت به هموطنان کرمانشاهی گفت: از همان لحظه وقوع زلزله دولت، نیروهای مسلح و مردم کشورمان به کمک زلزله‌زدگان شتافتند و در امدادرسانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و مردم مطمئن باشند تا آخر در کنار آنان هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی همچنین با حضور در محل ساخت کانکس‌های سپاه در زرین‌جوب و ارتش در پادگان ابوذر، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های یگان‌های مختلف سپاه و ارتش در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به بازدید فرمانده معظم کل قوا و رئیس جمهور از مناطق زلزله‌زده و تاکید بر اسکان سریع زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن زمستان و سردی هوا در این منطقه اسکان مردم در کانکس هر چه سریع‌تر باید به اتمام برسد تا مردم در رنج نباشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار